medische keuring

Status
Not open for further replies.

marymary

XPdite Sponsor
Kan iemand mij vertellen wanneer je de medische keuring laat doen. Wij willen in oktober emigreren, in juni gaat mijn partner een spouse visum aanvragen. Nu las ik dat de uitslagen direct worden doorgestuurd naar Berlijn. Dus dan moet je eerts je visum aanvragen?

Ja, normaal gesproken dien je eerst je visum/aanvraag in en krijgt daarna het verzoek van DIMIA om je medicals te doen.
(ik weet dat er ook enige onder ons zijn die het anders hebben gedaan, voordat er een hoop commentaar komt :wink:)

[quote author=Wilbert67 link=topic=4453.msg55718#msg55718 date=1144787088]
Ja, normaal gesproken dien je eerst je visum/aanvraag in en krijgt daarna het verzoek van DIMIA om je medicals te doen.
(ik weet dat er ook enige onder ons zijn die het anders hebben gedaan, voordat er een hoop commentaar komt :wink:)
[/quote]

Ja hier heb je er eentje :-D, Het klopt dat normaal gesproken je eerst je visum aanvraagt en dan bericht krijgt om je medicals te laten doen. Omdat voor ons het visum wordt geregeld vanuit australie lag dat bij ons anders. Wij hebben de medicals dus net voor de aanvraag gedaan en deze worden doorgestuurd naar australie. De visumaanvraag bij ons duurt ongeveer 4 tot 6 weken. Dus wat ik je wil aanraden is je visumprocedure te raadplegen en je daar aan te houden. Wij hebben de medicals op verzoek van de recruiter gedaan.

Het is met een half uurtje gepiept en de betreffende dokters vind je op de immi.gov.au site.

succes

Onder de search button vind je veel topics over de medicshe keuring. Topic gaat daarom op slot :wink:

Status
Not open for further replies.
Back