medische test

Status
Not open for further replies.

jolly

New Member
Hallo,

Ik wil graag horen wat jullie ervaringen zijn met de medische test?
Is dit een bijzonder strenge test, of zijn ze redelijk soepel?
Weet iemand misschien een site waar ik meer info kan vinden over de test, of een telefoonnummer oid van een arts die mijn vragen kan beantwoorden?
Alle hulp is welkom.
Misschien maak ik me wel druk om niks, maar toch....

Ik heb nl een chronische ziekte (slaapapneu) en kan hier prima mee leven zolang ik een apparaat (een zgn. bipap) naast mijn bed heb, die me helpt te ademen als ik slaap. Uiteraard ben ik bereid zelf zo'n apparaat aan te schaffen.
In principe is het dan zo dat mijn gezondheid dezelfde is als van ieder ander, maar omdat het een chronische ziekte betreft, had ik zo mijn twijfels over de keuring.

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.

Groetjes Jolly


Bacchus: Er lopen diverse draadjes over de 'Medische keuring' en alle bij behorende zaken. Om te voorkomen dat het forum onoverzichtelijk wordt heb ik dit draadje op slot gedaan.

Om het juiste onderwerp te vinden is goed om de 'Search' van het forum te gebruiken. De term Medisch Keuring, levert veel resultaten op waar je je vragen in kwijt kunt en je antwoorden kunt vinden.
 
Mijn keuringsarts in Zwolle (van Meeteren) leek me wel iemand die goed uit kan leggen wanneer hij denkt of het wel of geen probleem zal vormen......
Gegevens gewoon via de officiele keuringslijst (via website etc.)

Nou, in uitleggen ben ik niet zo goed als ik bovenstaande lees!  :-D

henriette
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top