Meereizen op mijn mans visa

Cajendra

New Member
Hoe zit dat nou eigenlijk precies met mij als mijn man zijn visa heeft. Moet ik dan ook nog een speciaal visa aanvragen? of hoe zit dat?

Grtz Tanne :freezing:

Jij krijgt toch ook een visa in je eigen paspoort???  :-o   
Of zijn jullie nog niet getrouwd... namelijk bij het aanvragen van mijn visa moest ik ook een kopie van het paspoort van mijn vrouw afgegeven en een internationaal trouw certificaat. dus tja......of bedoel je iets anders met je vraag..

Neej dat was mijn vraag idd :) En ja we zijn getrouwd. Maar daar hoef ik dus verder niks aan te doen?

Grtz Tanne  :cool:

Ik ben martijn zijn dependent ( :|) zoals dat heet, hoezo onafhankelijk?  :wink: Ik heb hetzelfde visum als hij heeft. In mijn paspoort staat alleen een aankomst stempel. En vandaag bij het kantoor van DIMIA hebben we een stempel (ieder een eigen) in ons eigen paspoort gekregen. Ik heb dus alles voor mijzelf, maar vanuit zijn naam. Dat betekende in ons geval dat we maar voor een visum hoefden te betalen en dat ik onder gunstige voorwaarden mag werken.

Het betekent ook, dat als Martijn zou stoppen met zijn studie, wij allebei het land uit moeten. Anders mogen we allebei tot en met april 2009 blijven (en werken  :-D).

:) Lekker 4 jaar in Aussie..  :beach:

Maar dan hoef ik dus niks aan te vragen.. Mooi.. Dat scheelt weer geld :)

Grtz Tanne  :nails:

Back