meest begeerde vakantiebestemming!

sarabaes

XPdite Sponsor
AUSTRALIE

De NBI (Nation Brands Index) heeft Australië gerangschikt als meest begeerde vakantiebestemming. Australië wordt aangeduid als de meest vriendelijke, eerlijke en gastvrije natie. De NBI-index peilt consumenten wereldwijd over culturele, politieke en commerciële onderwerpen.
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=2806.msg30968#msg30968 date=1128790290]
LOGISCH, waarom denk je dat wij er allemaal naar toe willen :up:
[/quote]

Maar dan wel een vakantie voor het leven :wink:
 
Hahahaha,

Na 2,5 jaar hebben we nog steeds het vakantiegevoel, en dat gaat nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer weg!

Marc :cool:
 
Ja he he,mijn broer(ook Aussie verslaafd)en ik zagen van de week Sydney Holiday Airport op RTL 4,we stonden gewoon te kwijlen!En toen die witte Quantas kangaroo voorbij kwam,had ik t niet meer!!Ik werd helemaal emotioneel!Errug he......Clair
 
Da's misschien wel een leuk nieuw topic: ervaringen met Qantas. Wij zijn nl. niet echt onder de indruk, maar hebben -eerlijk is eerlijk- ook veel goede verhalen gehoord. Onze mindere ervaringen hadden m.n. te maken met de weinig flexibele houding naar kinderen toe, die maakte dat wij nogal wat tanden hebben geknarst. Kinderen hebben niet zo heel veel op met stringente veiligheidsmaatregelen, en daar heeft Qantas er nogal veel van.......

Marc
 
Ben zelfs nog nooit in Zustralie geweest, maar krijg het iedere keer een beetje warm als ik er iets van op tv zie :)
 
Australië wordt aangeduid als de meest vriendelijke, eerlijke en gastvrije natie.

Hee hee, en ik moet nog komen, dat gaat wel nog verbeteren. :-D :-D
 
uuuuuuuuuuuuuuuuuh,

ik denk dat we de visum categorieen wat moeten aanscherpen...............

Alleen mensen die geen naam hebben uit de Simpsons komen erin.......... :-D

Marc
 
Hi Marc

Ook wij hebben met de kinderen een niet al te vriendelijke ervaring gehad.  De laatste 10-15 rijen van het vliegtuig waren leeg, maar onze kids moesten op hun stoel blijven zitten!  Gelukkig met de change van cabincrew kregen we een vriendelijker stel anders was het helemaal niets geweest.    Desalniettemin willen de kids het liefst met Qantas want dat is Australian!

Sidonia
 
Ik vond Quantas staff niet erg prettig, niet erg vriendelijk en grof. Heb zelfs een glas jus over mij heen gekregen toen ik lag te slapen en de dame naast mij wilde haar eten...ja....mag dan een onhandige stuatie zijn, daar moeten ze in getrained zijn ...daar betaal je toch voor?
Voordeel: ruime stoelen en meer beenruimte dan bij de meeste Aziatische vliegtuigen (ik ben van die lange benen) Heb bij een 12 urige vlucht van AMS naar TOKYO 8 uur moeten staan omdat mn benen verkrampten (JAPANESE AIRLINES). Toen ik daarna een quatas vlucht had was het een verademing.
Trouwens, vind Singapore Airlines ook niet verkeerd. Die bieden nu trouwens retour vluchten AMS-AUS voor 550 euro aan!
 
Ik ben zelf een uitgesproken Singapore Airlines fan, al was het maar vanwege de 50 of meer goede films en nintendo spelletjes die je kunt spelen (lekker uitgeslapen aankomen is er niet bij...... :lol:)

Ons probleem met Qantas was inderdaad ook het "moeten zitten". Onze kleine meid (bijna 3 jaar oud) was het zitten beu, en wilde op de vloer voor ons zitten. Dat mocht niet, volgens de regulations. Dat zou gevaarlijk zijn in het geval van luchtzakken.

Wat mocht dan wel? Met zijn tweetjes rondlopen in de gangen!!!!!!!!

Ik heb die purser toen in redelijk duidelijke taal vertelt dat ik niet zag waarom 1 kind op de vloer WEL, maar 2 mensen in de tussengangen GEEN gevaar zou opleveren. Ik zou denken dat het andersom was.

Maar ja, regulations zijn regulations....................

Oftewel: wij hebben de laatste 30 minuten voordat we definitief in de gordels moesten met een KRIJSEND kind gezeten (want die wilde dus niet zitten), en met rokende blikken van andere passagiers.

Bij de Aziatische maatschappijen hebben we geen enkel probleem. Daar mag Kyara zelfs op de grond slapen!

Marc
 
Waar kan ik die aanbieding voor de vlucht van € 550,- vinden ??
Wij willen begin volgend jaar een paar weekjes komen "kijken" en ik zoek me suf op internet voor de goedkoopste tickets.

Groetjes Joop
 
Back
Top