Meisje gedood door dingo halfbreed

sarabaes

XPdite Sponsor
Girl killed by dingo-cross
A toddler has died after being mauled by the family dog - a dingo-labrador cross - at Bunyip in eastern Victoria.

The 22-month-old girl was attacked by the dog about 2:30am AEDT and taken to Dandenong Hospital in a critical condition. She died several hours later.

The dog has been put down.

RSPCA animal shelter manager Andrew Foran has expressed concerns about people keeping dingoes as pets after the mauling.

"There are a significant number of cross-breeds out there and dingoes certainly aren't an exception," he said.

"But I'd be concerned if people have got dingoes in a family environment - they're not an ideal family pet."

Jemig....  :|
ik zeg het toch nog een keer... het zal je dochtertje maar wezen.... Wat verschrikkelijk...

He Sara,

Wat en waar waren de verwondingen van het kind van 22 maanden,
Draaide de hond door of werd zijn bot afgepakt :?
Wat was de reden dat de labrador dingo doordraaide.

Zoals Lin al zei[quote author=Lin link=topic=3820.msg46165#msg46165 date=1138876930]
Jemig.... :|
Wat verschrikkelijk...

[/quote]

Gr;

Jack :evil:

Sorry Lin,

heb het al gecorrigeerd,
Waar waren de ouders, mijn zoontje is nu 19 maanden en nog altijd in de ogen van een dingo(labrador) een prooi.
Ik heb meeleving voor de ouders,

Yep,
altijd in de buurt blijven, zelfs al heb je de aller- allerliefste hond van de wereld (zoals ik ,superlieve engelse bulldog) die geen vlieg kwaad zou doen.
Je weet het nooit, een kindje kan 100x in zijn ogen prikken en alles is ok, en bij 101 slaat ie op tilt.
en zeker een mix met een dingo, ik weet het niet, hoor, het blijft toch een wilde hond.......

lin

Ja Lin-shinji,

helemaal mee eens,
ikzelf heb een zwarte labrador van 7 jaar een een zoontje van 19 maanden.
Die twee zijn dikke vrienden.
Ligt mijn vriend de labrador languit op de bank te dromen gaat mijn zoontje bij zijn buik in het "kuiltje" erbij liggen, duim in de mond en kijken naar bob de bouwer.
Ga ik even de kamer uit, dan is altijd een van de twee bij me, nooit zijn ze alleen.
Stel dat de labrador uithaalt omdat mijn zoontje in zijn neus knijpt of aan de haren trekt, een snee in zijn gezicht of erger.
Mijn vriend de labrador doet ook geen vlieg kwaad.

[quote author=lin-shinji link=topic=3820.msg46197#msg46197 date=1138881650]
Yep,  altijd in de buurt blijven, zelfs al heb je de aller- allerliefste hond van de wereld (zoals ik ,superlieve engelse bulldog) die geen vlieg kwaad zou doen.

lin
[/quote]

Stammen toch nog altijd van de wolf af.

Inderdaad, het  blijft een dier en dat kanje nooit helemaal vertrouwen. En dan zeker niet als het gaat om een wilde hond!

S

Back