Melancholie naar de Lage Landen ...

Hollandse winden, kou en guur ... geen heimwee wat mij betreft.

Maar wel een fantastisch goed filmpje!! Dank voor het delen Amoz!
 
Ga jij naar Nederland Nederland... of ga je op vakantie??

Sentimenteel filmpje, boehoehoehoehoeoeoeoeoeoe, snif.

Goede reis in ieder geval!
Kathleen
 
Dus op 2e kerstdag vlieg je weer naar NL en ga je weer een bezoekje brengen aan Twente? Ga je alleen of gaat de hele family mee?
 
Daar ben ik even stil van, zo mooi, melancholiek en melodieus.

Heb een fijne reis (ga je Hylke aan Nederland gaat voorstellen?).
 
We vliegen met de hele familie 1e kerstdag en zijn 2e kerstdag de hele dag in NL - in Zutphen om precies te zijn en inderdaad om met Hylke te pronken! Denk niet dat we in Twente komen dit jaar.

'Mijn vlakke land ... '.
Krijg er altijd alleen maar warme gevoelens bij. 'T is en blijft de plek op aarde waar ik het meeste thuis ben.

Maar we zijn nu op avontuur zonder einde :)
 
Mijn vlakke land... mijn Vlaand'ren land, was 't toch?

Ik hoop trouwens dat het met de jetlag zal meevallen, want anders lijkt me die 2e Kerstdag niet zo leuk! Een mens kan zich toch zo geradbraakt voelen hè, na zo'n lange vlucht. Oh, en niet vergeten iets te sabbelen mee te nemen voor Hylke, bij het landen (mocht je daar niet aan gedacht hebben... zowel, overheen lezen!).

Maar enniewee, dat gaat een heel speciale Kerst worden voor jullie en jullie familie! Leuk :) Overigens vind ik het een leuke manier van beschouwing; een avontuur zonder einde. Nou ja, tot je doodgaat, is inderdaad alles een avontuur, waar een mens ook leeft.
 
Back
Top