Melanotan

Eh nee,

Misschien kun je vertellen wat voor iets het is, kan ik voor je rondvragen.

Cheers,
Inacar

Hihi......ik dacht dat het om "bruin uit een flesje" ging...... :-D :-D het klonk tenminste als een soort zonnebrand middeltje.

Succes er mee!
Syl

als het om een bruiningsmiddel zou gaan dan zou de naam toch erg vreemd klinken vind ik.
Melano>>>Melanoom
Tan>>>> kleur. Als ik zo'n naam zou zien voor een bruiningsmiddel zou ik eerder gewaarschuwd zijn. :?
Cheers,
Aussie

Nou als je de link van Tinus volgt en het stukje leest, schijnt het een medicijn te zijn voor mensen met bv zonne-allergie, maar met als bijwerking dat de zin in "figuurzagen" ook een stuk groter gaat worden. Maar inderdaad het medicijn komt oorspronkelijk uit Australie waar er natuurlijk zoals bekend een hoop mensen huidkanker hebben. Dit medicijn zorgt ervoor dat de huid een bruine kleur krijgt, alleen zijn de heren medici er nog niet over uit of dit medicijn ook op de lange termijn doet waarvoor het gemaakt is...

Nou, als je d'er bruin, slank en botergeil van wordt, wie zou het dan niet willen gebruiken? :lol:

Of zouden er toch andere enge bijwerking aan zijn?

wellicht is de naam terug te brengen naar Melanine, dit is de natuurlijke pigmentstof van de huid

Is het jullie niet opgevallen dat er op deze manier misschien een leuke discussie op gang is gekomen en Leni in geen velden of wegen meer te bekennen is. :-D
Misschien ook gemist dat dit zowel haar eerste als haar laatste en dus ook haar enige post/topic  is geweest?

Mariette

Back