Melbourne here we come!

Hans van der Post

New Member
Even kort en krachtig:

Jong stel (27 & 35 jr.), elkaar ontmoet in Curacao waar we destijds woonde, daar getrouwd
en sinds iets meer dan een jaar weer wonend in NL. Visum subclass 189 binnen en gaan in
Januari VERHUIZEN :), lang op gewacht en veel tijd, geld en energie in gestopt, maar het gaat eindelijk
gebeuren!

Nu nog mooi even de tijd om een aantal zaken te regelen.

Dit brengt mij bij het volgende:

Vorig jaar zijn we ook vanuit Curacao weer alleen met koffers terug verhuist, dit willen we ook
gaan doen naar Australie. Maar aangezien we nu 'echt' gaan verhuizen/ emigreren zijn er naast koffers toch ook wel
wat persoonlijke spullen die we graag mee willen nemen. Zoals schat ik zo'n 10 verhuisdozen en twee fietsen?
Iemand de gouden tip met wie ik dat kan laten vervoeren?

Verder zijn er nog tal van zaken waar ik mee bezig ben, maar zal ik niet gelijk iedereen mee lastig vallen :),
alles op zijn tijd.

Gr. Hans & Haley

Last edited:
Welcome! En ik lees graag even mee omdat ook ik alleen met een aantal dozen naar down under wil

Nog meer mensen die naar Melbourne komen wat leuk! Wij zijn gisterenavond gearriveerd in Melbourne en hebben ook alleen onze koffers en wat dozen laten verschepen (hoe en wat staat hier: http://xpdite.net/forum/threads/thijs-stelt-zich-voor.13582/page-14#post-218022 )

@afterbang in Melbs hebben we wel gewoon pure hagelslag in de supermarkt :D:p
Hey bedankt voor je reactie, maar ik had dit verhaal al wel een keer gelezen :). Ik kan alleen niet achterhalen wie jullie nu hebben gebruikt om alles te verschepen. Nu zie ik wel net op de foto MaxiMovers staan klopt dat? En begrijp ik dat alles op 1 pallet komt te staan? En de hamvraag, mag ik vragen wat dit jullie heeft gekost? Ik schat dat wij aan ongeveer dezelfde lading komen, mogelijk wel met twee fietsen... :)

Hey bedankt voor je reactie, maar ik had dit verhaal al wel een keer gelezen :). Ik kan alleen niet achterhalen wie jullie nu hebben gebruikt om alles te verschepen. Nu zie ik wel net op de foto MaxiMovers staan klopt dat? En begrijp ik dat alles op 1 pallet komt te staan? En de hamvraag, mag ik vragen wat dit jullie heeft gekost? Ik schat dat wij aan ongeveer dezelfde lading komen, mogelijk wel met twee fietsen... :)

We hebben alles laten versturen door hometohome (http://hometohome.nl) Ik geloof dat we rond de 1600 euro kwijt waren voor 3m2 (21 verhuisdozen, 1 tafeltje, 2 tvs, een viool en gitaar en een wakeboard). Ze zetten alles op een palette en pakken het dan als 1 zeewaardig pakket in.

@afterbang helaas bij een lokaal supermarktje, maar het lag bij de bakspullen als chocolate sprinkles, dus wie weet ligt het ook wel bij de grotere ketens. Ik hou je op de hoogte als ik t nog ergens anders tegenkom :p

Yep, hagelslag ligt hier bij Coles in het 'buitenlandschap' maar is wel razend duur. Een doos vol laten opsturen of gewoon wachten op bezoek is voordeliger. Of bij hoge nood bij andere Xpditers op bezoek die nog wat hagelslag in de kast hebben staan!

Of bij hoge nood bij andere Xpditers op bezoek die nog wat hagelslag in de kast hebben staan!
Screenshot%202016-10-26%20.png

Noted!

Last edited:
Welkom en gefeliciteerd met jullie Visum.
Volgens mij als je de search optie hier op het forum gebruikt vindt je meerdere verhuisbedrijven.
Good luck

Back