Melbourne ??!!

jane1108

New Member
De laatste stand van zaken is dat we nu naar Melbourne gaan... (we hebben op papier al bijna overal in Aussie gewoond). Mijn man gaat nu in de vestiging in Melbourne werken. Daar waren we eerst niet zo blij mee.. we zouden eerst naar Sydney gaan, toen naar Brisbane... o ja.. er dáárvoor naar Nieuw Zeeland...) maar volgens mij is het in Melbourne ook errug leuk!!  :smile: :up: Ze willen weer van alles van ons.. nu is de status: over 3 weken... ER ZIJN!! Soms denk ik wel eens dat die lui in Aussie niet sporen...  :shock: :shock: Soms hoor je wéken /cq máánden niets van ze.. en dan weer willen ze mijn man binnen 2 weken laten beginnen.. enniewee.. we hopen nu dat het écht gaat gebeuren. Groetjes. Jane

Hoi Jane,

Dat is een flinke omweg om in Melbourne uit te komen. En Melbourne is toch niet zo slecht om naartoe te gaan? En als het niet bevalt....gewoon weer ergens anders solliciteren en weer verkassen. Australië is groot.
Persoonlijk lijkt me persoonlijk een leuke plaats om te komen. Wij gaan het daar ook eens bekijken. Alhoewel ik moet toegeven dat ik op veel plekken in Australië zou kunnen aarden.

Groeten Demy

hoi jane,

wij zijn nu ongeveer 4 weken in melbourne en vinden het heerlijk hier. we zijn al veel rondgereden om huizen te bekijken en wat ons opvalt is dat je van de city met 30 minuten in het groen zit. als je op het strand zit, kijk je naar de city, prachtig mooi.

ik ben nog nooit in andere gebieden geweest. maar vind het hier tot nu toe heerlijk om te zijn.

groetjes lisette

p.s. als je hier bent. de koffie staat klaar.

Hoi allemaal,

Wij wachten op dit moment op nog op ons visum (alleen nog medicals opsturen) en hopen begin vd zomer richting Melbourne te vertrekken. Ik heb zelf een jaar in Sydney gewoond, maar ben 4/5 keer in Melbourne geweest en het is echt een heerlijke stad. Het doet wellicht een tikje Europeser aan, zeker qua eten en drinken (grote Griekse en Italiaanse gemeenschap). Qua weer is het wat veranderlijker, wat ook wel weer zijn charme heeft. Ivt Nederland ga je er sowieso op vooruit.

Wij kijken er iig heel erg naar uit om daar te gaan wonen (medio 2008).

PS. Heb je even zin in Sydney, dan is het een uurtje vliegen. Domestic flights zijn zeker betaalbaar, en fungeren als een soort busdienst. Instappen en gaan. 

Hoi Jane,

Ook wij komen richting Melbourne in de zomer van 2008.
Ik ben er nog maar één keer geweest, maar toen sprak het me zeker aan, en als ik mijn vriend moet geloven (komt uit Melbourne) is het een geweldige stad. Maar volgens mij zeggen alle mensen dat over de plaats waar ze opgegroeid zijn  :wink:
Wat vervelend he dat het allemaal zo snel moet ineens terwijl je eerst tijden niks hoort...
Succes ermee in elk geval en wie weet tot komende zomer!

Groetjes Bregje

Back