mensen in australie vriendelijk?

Status
Not open for further replies.

Kaditcha

New Member
halllo allemaal!

klopt het dat de mensen in Australie allemaal heel erg vriendelijk zijn?

en is er ook kaas?

en is het waar dat de kangaroo ECHT bestaat?
 
ik ben me net verteld dat kangeroos ECHT bestaan, en dezelfde persoon zegt dat er ook zoeits als een WALABIE bestaat!!?!? schijnt een soort dwerg versie van een KANGEROO te zijn... nou ja, ik geloof er niets van.

maar jullie ECHTE australiers zullen het vast wel weten! is de WALABIE een mythe of een legende? of zijn ze al uitgestorven of iets d!?!?!??!

succes met het opzoeken van mijn vragen. ik kan er zelf niets over vinden helaas. komt vast omdat Australie zo ver weg is.
 
He Emiel, Kom je na twee jaar afwezigheid het forum vullen met allerlei onzinnige posts? Wat is er gebeurd, heeft je verloofde het uitgemaakt en heb je nu een hekel aan alles wat Australie is?

Als je er over wil praten ben je meer dan welkom om je ervaringen te delen, misschien hebben andere mensen er dan ook wat aan.
 
Wilde eerst antwoorden met de indruk ,''dit moet een kleuter zijn''.
Ben je echt 52 jaar zoals je aantoont.
Klopt het dat je denkt dat je van singapore naar Australia op de fiets kunt afleggen.

Zoek het maar eens op google Kadiksa,

Jack :evil:
 
Beste Kaditcha,

Een walibi bestaat zeker maar is absoluut geen dwergkangaroo...
Het is "slang" uit de juridische wereld voor een waardeloos alibi, "een walibi" dus....

En wat betreft de mensen in australie...ik moet je terleurstellen niet alleen de vriendelijkheid is een mythe, het hele land bestaat niet meer. Een paar 100 jaargeleden heeft iemand de grote kurk uit het midden gewrikt, ze noemden die kurk Uluru, daardoor is het land net als atlantis naar de diepte van de oceaan verdwenen. De afstammelingen van de survivors van australie en daarmee de laatste overgebleven vriendelijke mensen, hebben zich verzameld op dit forum en mijmeren daar wat na over de goede oude tijd, ze doen zelfs mee aan ee wereldwijd rollenspel wat emigratie wordt genoemd....rare mensen die ozzies..... :lol:

Ik hoop dat ik je niet te zeer heb teleurgesteld met dit bericht, goed weekend

JAP van GEERJAP
 
OOH Ships, :cry:

Nog even en dan blijkt zeker ook dat de Tazmania devil is uitgestorven. Hij is dagelijks te zien op TV dus hij bestaat echt.
En als Uluru een kurk is kunnen we daar toch heen gaan? Drijft vast nog wel ergens rond :up:
Zo zie je maar hoop doet leven.

Groetjes Rudi
 
Emiel,
Antwoord:
Nee, de Australiers zijn absoluut niet vriendelijk.  Wat een stomme vraag van jou.

Tweede punt Kaas???? Wat is dat???? Nooit gezien hier.

Heb je nog meer onzinnige vragen?
Ik heb onlangs een forum ontdekt betreffende emigratie naar Argentinie, iets voor jou misschien...?

Jan
 
Hoi Kaditcha, wat leuk dat ik je hier even tref, ik heb namelijk een vraagje, ben al 6 maanden niet in Nederland geweest, maar zijn er nog koeien in Nederland?

Ik geloof er namelijk niets van!

Jij moet dat weten, de Noord Brabanders zijn toch de boeren van Nederland?
 
Heb net even zijn andere 15 post gelezen.
Vanaf 2005.
Ik ga ervoor als je iets wilt bereiken.
Niet altijd lukt dat.
Uithuilen, opstaan en weer doorgaan.....
Helaas kan Emieltje dat niet met zijn kleuterachtige opmerkingen.
De post van Emieltje vind ik niet irritant, heb eigenlijk wel een beetje medelijden met Emieltje [size=8pt]Zei Jack with a big smile[/size]

Jack :evil:

Ps ; is het waar van die kurk???........
 
hilarisch dit, maak er een script van en je hebt een nieuwe aflevering goede tijden , slechte tijden

ja dat bestaat nog.

hilarisch ook dat 1 persoontje Australië van de kaart wil denken , moet er een bietje om lachen.

ik lach omdat we daar naar toe gaan en als dat niet lukt ben ik blij voor diegenen waar het wel voor gelukt is.

maar t lukt wel.

en dan ga ik op een Nederlands forum vragen of ze de groeten aan Balki willen doen nananana. :happysun:
jemig wat een niveau zeg. :naughty:
 
Wat een dwaas mannetje....

Weet iemand hoe dat werkt met die "report to moderator"? Kan je daar verzoeken om een draadje als dit gewoon te laten verdwijnen? Dan kunnen we hier werken gaan met ons leven in een illusie alsof de kurk en nog in zit :smile:

Sacha
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top