Merry Christmas and a Happy New Year

Rene-L

XPdite Sponsor
Als eerste voor iedereen:

Kersttippy.jpg
 
Ahh, wat schattig :).
Is dat jullie kat onder jullie boom? :roll:.
In iedergeval jullie ook alvast:

MERRY CHRISTMAS
               &
A HAPPY NEW YEAR

Hebben jullie al de hele dag kerst :music: opstaan?
Wij wel, hoor en Abbey heeft zelfs haar lijstje voor Santa al klaar :).

Groetjes,
Mel
 
wat een geweldige foto!! wij hebben lekker ook al een kerstboom..'s ochtends meteen de lichtjes aan..ik hou ervan!!!  :lol:

en ok..ben ik een keer niet de laatste met mn reactie  :roll: :roll: :roll:: ook van mij iedereen alvast een heeeeeeeeeeeel mooie kerst!!

:) Mir
 
Woow, jullie kat lijkt echt sprekend op die van ons.... Echt eng!! :)

Maar idd een ontzettend leuke foto!! :)

Hoe zit dat eigenlijk met kerstmis in Aussie? Word dat uitbundig geviert of juist niet?

Grtz Tanne

Ohja,

Merry Christmas for everyone!! And a happy new year!!

 
De beste wensen voor iedereen en een supergezellig maar vooral gezond 2006 toegewenst.

Kerstgroeten  :)

Miranda
 
[quote author=Cajendra link=topic=3378.msg39835#msg39835 date=1134110585]
Hoe zit dat eigenlijk met kerstmis in Aussie? Word dat uitbundig geviert of juist niet?
[/quote]

Ik hoop van niet, maar ben bang van wel....

(sorry, ben helemaal geen kerstmis-fan, danwel sinterklaas-fan)
 
Hans, Rudi, Marcel en ik wensen iedereen een gezond 2006, een leuke Kersttijd én veel goeie moed  bij het hele visumproces!!  :up:

Sara
 
[quote author=Maluka link=topic=3378.msg39839#msg39839 date=1134111017]
(sorry, ben helemaal geen kerstmis-fan, danwel sinterklaas-fan)
[/quote]

Hmm, dat zal je dan wel missen daar of vieren jullie het dan gewoon?
 
Hé Maluka, je kan handjes schudden met mijn man hoor  :) :) :)

wij compromissen zoals ze zo mooi zeggen. Wel Sint (moet wel met een zoon van 4 en is leuk) géén kerstetentjes bij familie en zo, wel kerstversiering binnen. Zo is iedereen 'happy'  :-D :-D :-D :-D
 
Wij gaan dit jaar lekker naar het asiel op eerste kerstdag. Geeen verplichtingen bij de familie :) De dieren in het asiel hebben sowieso toch verzorging nodig en ik vind het wel een mooie kerstgedachte :)

Overal waar je kijkt zie je al kerstbomen in de huiskamers verschijnen... Ik vind het zo vroeg nog... Heb er nog helemaal geen kerstgevoel bij. Wel heb ik voor het keukenraam m'n adventsster gehangen, maar de kerstboom komt er echt nog niet in!
Zal wel binnenkort de kerstkaarten en postzegels moeten halen denk ik, want voordat ik dat allemaal geschreven heb ;)

ouch-santa.jpg

Speciaal voor mijn lieve Mark :)

Alvast fijne kerst allemaal!!
 
[move]Merry Christmas for everyone!! And a happy new year!![/move]


Katrina is helemaal gek van Kerstmis, helaas ben ik er geen fan van...  :-( ... denk dat het komt omdat mijn broer op 1ste kerstdag is geboren en we daarom altijd zijn verjaardag vieren i.p.v. kerst.
Dit is dan ook de eerste keer voor Trina dat ze geen kerstmis viert en dat vind ze heel erg...., ik daarentegen ben blij dat we die zooi niet in huis hebben, geeft allemaal extra troep....

In iedergeval, wens ik :

[move]jullie allen het beste toe voor het nieuwe jaar en [size=14pt]wens ik iedereen een visum voor Oz toe[/size]. :up:[/move]

Greetz,
Koen
 
Voor mij dit jaar zeker geen witte kerst, ik ga het lekker vieren in Perth, yiehaaaaaaaaaaaaa.
Kerst op zich doet me niet zo heel veel, maar vind het wel lekker om weer vrienden en schoonfamilie (ja, zelfs die) te zien.

Fijne dagen allemaal.

groetjes Lin
 
Al dat verplichte gezellige gedoe hoeft voor mij niet zo zeer. Bij schoonouders zit je de hele tijd maar op de bank of aan tafel. Je zit heel de tijd maar... zitten zitten zitten....

Ik heb 2 keer kerst gevierd met de familie van mijn ex en daar werd altijd een spel georganiseerd door ex-vriend en zijn broertje. Echt geweldig! We hebben 1 keer kopspijkers gedaan inclusief idiote filmpjes en een houtblok waarin je je spijker moest slaan met een grote hamer! Dat was erg leuk en dan ben je tenminste ook nog een tijdje bezig.  Het jaar erna deden we pieterpeuterpictionary. Je moest hetgene wat je wilde omschrijven dan pietepeuterigklein tekenen ;) Maakt het extra moeilijk!
Dat was wel erg grapipg!

Op zich vind ik het best wel eens leuk om zo'n over-the-top kerst mee te maken, maar dan wel komen en gaan wanneer ik wil ;)
 
[size=14pt]Merry Christmas and a happy new year...[/size]
ozsanta.gif


gr Barry & Vanessa
 
Merry Christmas & a Happy New Year from us too !!!

(En we zijn heel jaloers, zouden ook graag kerst in Perth hebben willen vieren ;-).

M.vr.gr

Perthpete
 
[quote author=Annemiek link=topic=3378.msg39898#msg39898 date=1134126334]
Al dat verplichte gezellige gedoe hoeft voor mij niet zo zeer. Bij schoonouders zit je de hele tijd maar op de bank of aan tafel. Je zit heel de tijd maar... zitten zitten zitten....
[/quote]

Ben ik blij dat wij met kerst de (schoon)familie niet af hoeven. Daar heb ik absoluut geen behoefte aan.  Inderdaad dat verplichte gedoe en dan metname "gezellig" op de bank of aan een tafel zitten, nee dank je.
Wij vieren het lekker met z'n drietjes. Abbey gelooft in Santa en heeft haar lijstje al klaar. Spannende dagen dus voor haar :).
25 december cadeautjes uitpakken bij het kerstontbijt en derest van de dag lekker niks doen of in iedergeval waar we zelf zin in hebben.
Geen verplichtingen, echt super is dat :up:.
 
Hmm, ik zie het niet als een verplichting.  :?  Ik ben een enigskind en mijn ouders zijn gescheiden, dus ik vierde kerst altijd alleen met mijn moeder. Maar nu ik een schoonfamilie heb vind ik het echt gezellig om met kerst daar te zijn. Ik ben juist kerst op prijs gaan stellen doordat we op visite moesten bij mijn schoonouders. :)

Grtz Tanne
 
@ Annemiek

Geweldige foto!!

@ Mel
[quote author=Bawurra link=topic=3378.msg39822#msg39822 date=1134083015]
Ahh, wat schattig :).
Is dat jullie kat onder jullie boom?  [/quote]
en @ Tanne
[quote author=Cajendra link=topic=3378.msg39835#msg39835 date=1134110585]
Woow, jullie kat lijkt echt sprekend op die van ons.... Echt eng!! :)
Maar idd een ontzettend leuke foto!! :) [/quote]

Idd, dat is onze Kitty. Ze zat lekker onder de boom toen ik een foto van haar maakte. Terwijl ik er nog een wou maken, begon ze te geeuwen. Ik heb vlug een foto gemaakt (niet echt scherp, maar ik moest vlug zijn). De foto was zó leuk, dat we hem dit jaar gebruiken voor onze Kerst groeten.

Rene

Ps. Echt leuk te zien dat er zo veel leden hebben gereageerd. En zoals Koen al zei;

We wensen iedereen een Visum toe voor Australië!!
 
Have a merry merry Xmas to you all

if you are in Holland don't freeze up to much ..... :-D.. Oops i'm here in this cold country ...lol :-D

if you are in Australia ....smart thinking  :beach:
have a good one while it lasts .................. :cool:

wish you all a great , safe and happy new year, filled wish joy and happiness

greetz Katrina
 
Back
Top