Merry Christmas !!!

victoria

XPdite Sponsor
[glow=red,2,300]Iedereen gezellige kerstdagen,  zowel in Nederland als in Australie![/glow]

En natuurlijk een heel goed 2005 toegewenst....dat ieder zijn dromen mogen uitkomen.

" Shoot for the moon, even if you miss, you will land among the stars!"
Yvonne[shadow=red,left][/shadow]

Ook ik wens iedereen in Nederland en Oz
                    FIJNE KERSTDAGEN
                              EN EEN
                      GELUKKIG 2005 :mrgreen:

Wow, een jaar geleden ging ik trouwen 'Down Under', nu zou ik willen dat ik nog zo'n heerlijk warme kerst en super oud-en nieuw in Melbourne tegoed had......

Maar voor allemaal:

[glow=red,2,300]MERRY CHRISTMAS[/glow]

:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

Ook ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een geweldig spetterend 2005! :mrgreen:

Een fijne kerst, een geweldig nieuwjaar en veel goede berichten uit de Dimia hoek voor iedereen! Sonja en Eric :mrgreen:

Ahhh...ik krijg er helemaal een warm gevoel bij!  :-D  :wink:

Iedereen hele fijne kerstdagen en natuurlijk de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!  :)

Ook van mij natuurlijk fijne kerstdagen en een super 2005! Dat al jullie dromen uit mogen komen  :mrgreen:

C468%20Zoom.GIF

KC

I wish you in every way
A very happy x-mas day
And may the year that's coming too
Be very wonderfull to you!!

Ik hoop dat in 2005 al jullie dromen uit zullen komen  :)

Bedankt allemaal  :lol:

Jullie ook allemaal een fijne kerst en een goed 2005!!!

En voor degene in NL wens ik sneeuw maar niet te koud, en hier in Oz zon en warmte! En dat komt in ieder geval in Perth goed, het wordt hier 35!!! We gaan dan ook naar het strand denk ik!(de eerste keer in 5 maand dat we echt gaan!)

groetjes
ik

Back