Met wie ga je emigreren?

Met wie ga jij naar Australie emigreren?

• Alleen

Votes: 11 26.2%
  • Met een vriend/vriendin

Votes: 3 7.1%
  • Met mijn broer/zus/ouders

Votes: 0 0.0%
  • Met mijn vrouw/vriendin

Votes: 13 31.0%
  • Met mijn vrouw/vriendin+kinderen

Votes: 15 35.7%

• Total voters
    42

Zwerver

Moderator
Ey there,

Zoals jullie zien ben ik wel benieuwd met wie jullie gaan emigreren. Zelf ga ik, zodra alles in gang gezet is, helemaal in m'n eentje en ik vraag me af of er mensen zijn die dat voor mij gedaan hebben. En hoe is dat bevallen?

En wat kiezen alle vrouwen die met hun vriend/man (eventueel +koters) gaan...??  :think: :think:

:evil:

And what about:

:dog:

Zo'n soort poll bestaat al hoor; http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,8570.0.html

Bart

[quote author=Tekkel link=topic=8968.msg119725#msg119725 date=1213963500]
Zo'n soort poll bestaat al hoor; http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,8570.0.html

Bart
[/quote]

Is die nog up2date dan :p

[quote author=franel-go-oz link=topic=8968.msg119722#msg119722 date=1213963015]

En wat kiezen alle vrouwen die met hun vriend/man (eventueel +koters) gaan...??  :think: :think:

:evil:

And what about:

:dog:

[/quote]

Waar vriendin/vrouw staat mag ook vriend/man staan :p

Ik ben in mn eentje op een WHV en daarna 4 jaar studenten visum gegaan. Ging perfect had geen problemen. Alleen aan het einde een beetje omdat ik na 4 jaar studeren toch echt wat steun nodig had om door te zetten met de sollicitaties, helaas niet gelukt, nu zit ik weer in kikkerland.

Nu ga ik met mijn vriend en ben benieuwd hoe dat zal lopen. is toch anders, ik moet met zijn wensen rekening houden, wat natuurlijk vanzelfsprekend is, maar je bent ook minder vrij. ach ja, liever mn vriend dan 100% vrij
144.gif
Hij is ook nog nooit daar geweest en vertrouwd mij dat het daar heerlijk is. scheelt wel dat hij ook al heel lang weg wilde hier, maar gewoon niet lukte

Je bent mother in law vergeten in het rijtje te zetten.
En een koelkast erachteraan.

Jack :evil:

Ik ben ook helemaal alleen gekomen 5 maanden geleden  :cool: en dat bevalt prima! Snel veel mensen leren kennen en mijn baan is ook erg leuk!
succes iedereen,
Eline

Als alles op zijn pootjes terecht komt hoop ik ergens komend jaar de papieren allemaal binnen te hebben om met mijn vriendin, tegen die tijd vrouw, en zoontje naar OZ te vertrekken....
Tussendoor nog wel een vakantie naar OZ ook met vrouw en kind natuurlijk...

GroetZ GEERJAP

volgens de keuzemogelijkheid van deze pol moet ik eerst pot worden  :lol:

ik ga hopelijk met man en twee dochters van 12 en 11

Ook ik ben van plan om alleen te gaan.
Tenzij ik tussen nu en dan een leuke jongen tegenkom waar het mee werkt en die mee wil,
maar eigenlijk was ik van plan om zo'n leuke jongen over anderhalfjaar in mijn 5 maanden stage aan de haak te slaan  :grin:
hihi  :roll:
groetjes gwen!

Heb mijn gezinssamenstelling maar in het andere draadje gezet. Moet voor dit draadje eerst mijn man een geslachtsverandering laten ondergaan, duurt erg lang :p

Met z'n allen natuurlijk, Steve onze zoon, Ingrid, Johan en Kyra onze Bouvier.

btw, ben je geslaagd voor je cissp ?

Gr,
Johan

Alleen denk ik :)
Het lijkt me ontzettend gaaf als je een stel bent en je hebt allebei die wens om te emigreren naar Australie. Ik ken zo'n stel, dat maakt alles een stuk makkelijker. Vaak is er toch eentje die erg enthousiast is en de partner die erg twijfelt. Dat gaat ook niet altijd goed... heel tragisch. Ik heb tot nu toe altijd de pech gehad dat wanneer ik een leuk meisje had ontmoet en na een tijdje voorzichtig begon te peilen, niet alleen emigreren out of the question was maar zelfs al verhuizen naar een andere plek in NL een brug te ver was (het "geboren-en-getogen-op-het-mooiste-plekje-van-de-wereld-syndroom"). Hmmm...

Het goede nieuws is dat Australiers erg gecharmeerd zijn van ons 'Ollanders *wink wink*

[quote author=Ingriddh link=topic=8968.msg121611#msg121611 date=1216154275]
Met z'n allen natuurlijk, Steve onze zoon, Ingrid, Johan en Kyra onze Bouvier.

btw, ben je geslaagd voor je cissp ?

Gr,
Johan
[/quote]

Nah, tot nu toe zaten alle examen-momenten vol, dus ik ga in oktober een crash-course doen met examen...

Back