Michael Gunner just resigned

Ik ken hem niet, maar interessant om te zien, vaak worden vrouwen in politiek gezien als een liability met kids en huishouden en zo. Goed om te zien dat deze meneer open is over zijn keuze voor huis en haard.
 
Ik ken hem niet, maar interessant om te zien, vaak worden vrouwen in politiek gezien als een liability met kids en huishouden en zo. Goed om te zien dat deze meneer open is over zijn keuze voor huis en haard.
'Hoewel ik maar een amateur ben (as opposed to a political scientist) volg ik de politiek nauw op de voet, en zie dus alle staatshoofden hier met meer (en minder) genoegen wel voorbijkomen. De NT heeft een heel complexe geschiedenis, erg specifieke problemen, een unieke bevolking en weinig belastingbetalers, allemaal niet te vergelijken met de stinkend rijke oostkust. Het leek mij altijd een megaopdracht om de Chief van de NT te zijn en ik had een warm hart voor Gunner's passie en betrokkenheid. Sorry to see him go. Maar inderdaad, zijn motivatie verdient de hoofdprijs.
 
Mee eens, sterke leider voor NT met hart op de goede plek. Hopelijk hebben ze binnen Labor een sterke opvolger voor Gunner.
 
Back
Top