Miffy in Oz

jufrebekka

XPdite Hero
Vandaag was ik in de stad en vond zomaar bij Myer een t-shirt met: Nijntje! Miffy voor de engelstaligen. Helemaal leuk natuurlijk. En om het Nederlandse product te steunen en te promoten heb ik uiteraard gelijk een fraai exemplaar aangeschaft!  :) Voor de liefhebbers: ze hebben een grijze en een bruine versie. En er hingen er al niet heel veel meer  :-o.
 
hmmmm, zijn verleden jaar met mijn zoontje (toen 3) naar de Nijntje musical geweest, sindsdien zingt hij "Nijntje, Nijntje, wat een k*tkonijntje"  :-x , Nijntje blijkt zelfs voor 3-jarigen al slaapverwekkend......  :-D :angry1: :devil:
 
Rob, dat meeeeen je niet? :-D :-D enneh....waar kwam die inspiratie vandaan als ik vragen mag :evil:

Hiya JufBek....wat leuk, maar zeker alleen mini-maatjes?? Ramon heeft trouwens een hele stoere "Nijn" met AMSTERDAM eronder.


Groetjes
Syl
 
Hé Rob en Jeanine,

Ook in Breda geweest???? Die musical waar mamanijn een babynijntje  :baby: kreeg? Heeeeeeeeeel zoetsappig. Vooral leuk met een of ander opa naast je die continu zit te zuchten dat de kinderen (ja je gelooft het niet) zoveel lawaai maken dat hij het niet kon horen, jaaa .......duh.......!!!!

Mijn zoontje en nichtje (alletwee 3) vonden het gelukkig wel leuk. Hoewel je het nooit weet, Joe heeft een hekel aan de tweenies
en bob de bouwer (slightly off topic)

Miffy, mhhh, miffy,......ja klinkt ook wel geinig.

Groetjes Miranda
 
[quote author=Syl link=topic=2592.msg27986#msg27986 date=1126866305]
Rob, dat meeeeen je niet? :-D :-D enneh....waar kwam die inspiratie vandaan als ik vragen mag :evil:

Hiya JufBek....wat leuk, maar zeker alleen mini-maatjes?? Ramon heeft trouwens een hele stoere "Nijn" met AMSTERDAM eronder.


Groetjes
Syl

[/quote]

Nou dat viel eigenlijk nog mee. Ik zocht een size 10 of 12 maar er was er nog maar een. De rest was 8, 14 of 16... En dan bedoel ik volwassenen maten. Maar ik denk dat Zoe die size 8 misschien wel past  :)... of schat ik haar nu veel te groot ik??
 
:oops: dacht eigenlijk aan mezelf, maar dat wordt schoenlepel werk :-D Misschien inderdaad een voor Zoos oppakken kan ze hem eerst als jurk aan.  :up:

Groetjes
Syl
 
Ja ze zitten ook niet ruim. Dus ik denk dat het jurk-gevoel wel mee zal vallen als je een maat 8 koopt voor Zoe. Ze hebben ook met kermit de kikker, animal en miss piggy. Ik weet niet wat het is, maar er is een hele hype bij de Myer op deze t-shirts. Wel grappig want voor mijn verjaardag had ik stiekem gehoopt op een Nijntje shirt. Maar kreeg twee Hema shirts (ook  :up: natuurlijk). Dus vond het wel grappig dat ze het gewoon hier verkopen! Nu nog de Australiers leren hoe je Nijntje zegt  :roll:. Nangtja  :cool:
 
[quote author=tum link=topic=2592.msg28024#msg28024 date=1126878661]
Hé Rob en Jeanine,

Ook in Breda geweest???? Die musical waar mamanijn een babynijntje  :baby: kreeg? Heeeeeeeeeel zoetsappig. Vooral leuk met een of ander opa naast je die continu zit te zuchten dat de kinderen (ja je gelooft het niet) zoveel lawaai maken dat hij het niet kon horen, jaaa .......duh.......!!!!
Groetjes Miranda
[/quote]

wij zijn in Zaandam geweest en ik had meer last van Jeanine die me steeds een por in mijn ribben gaf als ik wegdoezelde....  :?
 
Back
Top