migration agent sydney

elinekl

New Member
Hi,
Kan iemand me een goede migration agent in Sydney aanraden?
Ik ga liever met iemand praten waarover ik geode verhalen heb gehoord.
Cheers,
Eline
 
ja een goede agent in Adelaide die kunnen we wel leveren, maar Sydney nee, sorry kan ik je niet mee helpen.
 
Tripje maken misschien? Of een skype gesprek aanvragen?
Of gewoon zelf op zoek gaan naar een agent in Sydney, dat kan natuurlijk ook!
 
Waarom perse in Sydney? Wat is de meerwaarde om zo iemand face to face te zien dan eventueel via skype te kunnen praten? Als het een vertrouwenskwestie is oid is het prima natuurlijk. Maar je moet het niet om de verkeerde redenen doen :)
 
Ja lijkt me gewoon handig om met iemand contact te hebben in Sydney, waar ik woon en werk. Maar ik heb ook wel interesse om wat over die agent in Adelaide te horen.
Cheers!
 
Ik zit hier al 6 jaar op een 457 visa (2 verschillende werkgevers) en wil graag uitzoeken hoe ik PR zou kunnen aanvragen.
 
Ik zit hier al 6 jaar op een 457 visa (2 verschillende werkgevers) en wil graag uitzoeken hoe ik PR zou kunnen aanvragen.
Een PR aanvragen als je hier al 6 jaar woont is volgens mij niet zo moeilijk, wel weer een hoop werk en gedoe met formulieren verzamelen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat het bij ons allemaal werd geregeld door de werkgever van mijn man.
 
Ik wil graag onafhankelijk van een werkgever PR aanvragen. Maar ik denk dat het alleen via werkgever kan. En ik heb een tijdelijk contract dus ik weet nog niet of dat gaat werken.
 
volgens mij van 457 naar PR moet via je werkgever en kan al na 2 jaar. Zo is het ons verteld in ieder geval. Er zitten wat eisen aan betreffende je werkgever geloof ik.
Maar nogmaals de optie staat hierboven al vermeld. Neem eens contact op met een bureau. Succes!
 
Na 2 jaar op 457 kan je permanent visum aanvragen.
Volgens mij heb je daar je werkgever niet voor nodig. Tenzij misschien om te bewijzen dat je de voorbije jaren hebt gewerkt in Australie...
 
  • Through the Employer Nomination Scheme (ENS)
  • Through the Regional Skilled Migration Scheme (RSMS);
  • Through Skilled Migration; OR
  • As the Partner of an Australian permanent resident or citizen
Both the ENS and RSMS programs are similar to the 457 visa process, but in a little more detail. The main difference between the two is that RSMS only applies for employers based in regional areas of Australia. These areas are defined in the migration regulations. Under both you still need to be nominated by your employer for permanent residence. They will need to provide certain company and financial information as part of the process. The employer will also have to meet the training benchmark criteria to be able to nominate you. This means that they have to either spend 1% of payroll on training Australian employees or spend 2% of payroll on an Industry Training Fund. If they can not satisfy this criteria they won't be able to assist any employees to apply for PR. Usually this is not a problem as they also have to satisfy this to be able to sponsor someone on a 457 visa.
 
Hoi Elinekl,

Zoek je nog een migration agent in Sydney?

Een Australische vriend van mij is een officieel gecertificeerd migration Agent en hij woont in Sydney ... hij is er full-time mee bezig, maar ik denk dat hij je wel kan assisteren.
Laat maar horen of het nog actueel is, wie weet kan hij iets voor jou betekenen.

Groet,
Tom
 
Hi,
Kan iemand me een goede migration agent in Sydney aanraden?
Ik ga liever met iemand praten waarover ik geode verhalen heb gehoord.
Cheers,
Eline
Hoi Eline,
Wij hebben hele goede ervaringen met Fragomen uit Sydney. Dankzij hun is onze visa goedgekeurd. Gaat wel helemaal in het engels hoor
 
Back
Top