Mijn foto's van Tasmanië

O, wat mooi. Vooral dat huis met de kerst. Ik zeg altijd dat ik maar 1 nadeel kan vinden om naar Oz te gaan. Ik ben helemaal gek op de kerst met alle poespas erbij. Maar nu ik dit heb gezien weet ik dat ik me daar ook gewoon kan gaan uitleven.
 
Australië is gewoon een ontzettend mooi land dat heel veel te bieden heeft. Een mooie foto is dan ook zo gemaakt :lol:.

Als je van kerst houdt, zit je in Australië goed. Kerst vieren ze uitbundig. Het is echt een familiefeest, misschien nog wel meer dan hier in Nederland. Het versieren van huizen, wat in mijn idee hier in Nederland iets is van de laatste jaren en nog maar mondjesmaat gebeurd, is in Australië veel normaler. Vlak voor de kerst vind je in de kranten kerstroutes die je kunt rijden, die langs de mooist versierde huizen voeren. En met versierd bedoel ik ook *echt* versierd. Gewoon geweldig!

Ik heb nog veel meer foto's, die ik op het moment aan het uitzoeken ben. In de komende tijd zal ik er dus nog wel wat meer gaan plaatsen. Een van mijn favoriete foto's is die van de echidna die op de site staat. Van de foto's die nog niet geplaatst zijn, vind ik die van de "Sea Princess", een cruiseboot, erg indrukwekkend. Echt een mega-schip! Als de Sea Princess aanmeert in Hobart, wordt de stad overspoeld door toeristen. Gelukkig :)wink:) blijven ze maar even. 's Morgens komen ze aan en 's avonds vertrekken ze weer. Afgelopen januari toen het schip aanmeerde, stonden meer dan twintig bussen te wachten om de toeristen naar Bonorong Wildlife Park te brengen. Daar is Bonorong Park dus helemaal niet op berekend. Maar ja, als je in Tasmanië bent wil je natuurlijk wel even een Tasmaanse duivel zien.
 
Weer een mooie foto. Echt heel leuk om er naar te kijken. Wat een leuk nieuws dat kerst daar zo uitgebreid wordt gevierd.
 
Als je het leuk vind om foto's van Tasmanië te zien, moet je op bovenstaande link eens kijken in het main menu onder [Photo Gallery Tasmania]. In totaal staan er nu zo'n 150 foto's online :D.

Een voorbeeld:
100_0082.jpg

Cradle Mountain
 
Ik heb de foto's in een gallery gezet, zodat je eerst een thumbnail kunt bekijken voordat je de foto opent.
 
Ik denk dat we Tasmanie ook maar eens moeten bezoek, de fotos zijn schitterend Lost. Trouwens, heb je de vertalingen al terug?
 
Tasmanië is zeker een aanrader, gewoon naar toe gaan. Ik heb mijn vertalingen binnen. Deze week alle papieren invullen en dan kan ik alles versturen naar de NOOSR :D.
 
Back
Top