Mijn hond gaat ook emigreren.....

Jack

Well-Known Member
Mijn grote vriend Diego gaat ook mee.
Het is een zwarte labrador retriever....
Een grotere lieverd als hij is niet te vinden. :smile:

Wie heeft de ervaring al achter de rug met het meenemen van je hond.
Het papierwerk is niet niks....
Wie zend mij zijn contact emailadres zodat ik de nodige vraagjes aan je mag stellen..

Ik weet het Lost and all the others,maar helaas zoiets is niet te vinden onder de search knop..

Alvast bedankt.

Jack :evil:

Hi Jack,

E-mailadres: maak een hotmail adres aan zodat je het altijd kan bekijken. Ook in een internetcafe
Tip voor een verhuizer: Allied Varekamp, niet de goedkoopste maar wel minder papierwerk (gisteren heb ik mijn spullen binnen gekregen), en je krijgt een welkomst pakketje aangeboden met jawel, hondenkoekjes erin  :grin:

Nu ik zelf geen hond heb heb ik het aan mijn buren gegeven.

Onze hond  :dog:gaat ook mee, ik zou ook graag info. ontvangen, heb wel pas de hele procedure gedownload via gov.au (wat was het ook alweer,kan het opzoeken,maar ben nu niet thuis),kan je ook de quarantainestations bekijken via internet.

He Tijlcarm,

Ben er ook druk mee bezig, Ik ga je vraagjes beantwoorden zodra ik iets weet, of iemand moet je voor zijn.
Over de quarantaine stations on line dat weet ik niet maar heb wel begrepen dat ze als koning behandelt worden.

Gr, prettige kerst,

Niemand met ervaring ed?
Mag je bijv. je hond bezoeken? Neem toch aan van wel.... Arme Sam....
(zie er nog steeds erg tegen op om met hem te vliegen, ben blij als dat achter de rug is...jaja, duurt nog even, weet het. :p)
Claudia

[quote author=claudia en pascal link=topic=6207.msg77509#msg77509 date=1166963500]
Mag je bijv. je hond bezoeken? Neem toch aan van wel.... Arme Sam....
[/quote]

Ik heb begrepen datje elke dag met je vriend een half of een uur samen mag zijn.
Helaas heb ik nog niet de hele ervaring om het je te vertellen.

Als je mbv de search knop onder hond zoekt alleen onder any words.
Dank kun je veel antwoorden vinden.
Betreft het application for cats and dogs, is weer moeilijker te vinden

succes,

www.aqis.gov.au  (informationsheet 4) De 16 stappen van het invoeren van een hond en alle quarantainestations.

animalimp@agis.gov.au

groet Carmen

ten eerste in mijn vorige bericht staat in het e-mailadrs een g, i.pv. een Q..moet dus zijn: animalimp@aqis.gov.au

Ik heb de site weer opgezocht,maar kan niet meer die 16 stappen zo snel vinden,jij maybe wel:
http://www.daff.gov.au/content/output.cfm?ObjectID=768C53F1-E1E3-47B6-A1516B834217B7F8&contType=outputs

ik ga weer verder met zoeken. tjuss Carmen.

oja; vervoer: pets-ams@klmcargo.com
                  www.klmcargo.com
                  DTCiat.com tel;020-6531776

dat hangt af van het quarataine station en hoe druk het is. Wij hebben ervoor gekozen, onze hond niet op te zoeken, gezien het stress bij d ehond kan pleveren als je hem steeds weer achterlaat. Zijn persoonlijke verzorgster vertelde dat ook, ik had het zelf ook al bedacht, maar zij zei dat dat bij sommige honden inderdaad het geval is.
Ik heb regelmatig met haar gebelt en na 30 dagen waren we heeeel blij hem weer op te kunnen halen. Ik had verwacht dat hij lang bij moest trekken, maar hij was heel snel de oude en zag er goed uit. Als je meer wilt weten, kun je me mailen.

mary

Back