moeder australische nat,vader schotse nat,dochter 9jr nederlandse nat,en nu?

norman + ingrid

New Member
Hallo allemaal, even een vraag of twee,drie, maar hier komen ze dan, moeder heeft australische nationaliteit, kan dochter dan toch ook aussie nat aanvragen? en zo ja hoe gaat dit, en vader heeft de schotse nat,moet hij ook de spouse visa hebben of kan dit ook anders?misschien een beetje onnozel maar toch ,voor diegene die misschien hetzelfde hebben meegemaakt? wij willen graag naar SA emigreren maar, hebben toch nog enkele vragen, hieromtrend misschien weet iemand van jullie ze misschien?
alvast bedankt.mvrgr Norman.

Hi Norman

Moeder kan een paspoort aanvragen voor de dochter.
Moet in Den Haag gebeuren.
Vader kan als spouse meeliften op de moeder haar paspoort.
Spouse visa is het makelijkste visa om aan tevragen,
en kan in Berlijn gedaan worden, als alles klopt aan papier en med
kan het de zelfde dag in de paspoort zijn.

Gr Ineke   :up:

Ok Ineke alvast bedankt voor je snelle replay we gaan ervoor en we zien wel hoe ver dat we komen dit forum is echt geweldig en bespaard ons een hoop geld mvrgr Norman

Ik denk dat de naam XPdite.net veranderd zou moeten worden naar Ineke.net. Zij is volgens mij echt de grootste informatie verschaffer van deze website  :up:

[quote author=shelley link=topic=3081.msg35131#msg35131 date=1131355223]
Ik denk dat de naam XPdite.net veranderd zou moeten worden naar Ineke.net. Zij is volgens mij echt de grootste informatie verschaffer van deze website :up:
[/quote]

Samen met Sabien!!

[quote author=shelley link=topic=3081.msg35131#msg35131 date=1131355223]
Ik denk dat de naam XPdite.net veranderd zou moeten worden naar Ineke.net. Zij is volgens mij echt de grootste informatie verschaffer van deze website  :up:
[/quote]

Thanks Shelley

Ben blij dat ik de mensen op het forrum een beetje kan helpen.
Want het is een jungle out there met al die verschillende visa's.
Graag gedaan.

Gr Ineke

Back