moeder en kind

jufisa

New Member
hallo,

Ik ben Isa, 28 en heb een prachtige zoon.
Ik ben hier op het forum terechtgekomen, natuurlijk omdat ik allerhande informatie aan het verzamelen ben.
Mijn vraag is of er mensen zijn die het ook alleen gedaan hebben, moving to australia, alleen met kindje (hij is nu 13 maanden). Of ben ik zo'n optimist dat ik dat zie zitten?

vele groeten!

Hi Isa,

Welcome op dit vreselijk handige en ondersteunende forum.
Je bent zeker niet de enige die het positief inziet hoor.
Lees hier maar eens even.
Fae en Joy zijn al (bijna?) onderweg naar West Australie.
Succes met je plannen.

Bart

dank u wel hoor.
Heb de Joy-topic doorgelezen. Wat een tempo, wat een vastberandenheid, wat een enthousiasme en wat nog meer. Valt me wel op dat de dame in kwestie toch al over een sociaal netwerk beschikt. Een werkpuntje voor mij zeker? hahaha.

vele groeten!

Hoi! en welkom hier ! wat is het aan australie dat jou zo inspireert! ( ik ben nou eenmaal benieuwd persoon!) vind zelf nederland prima vertoeven.

hallo,

@hierboven: ja, ik ben inderdaad juf, al 6 jaar. 3 jaar gewoon en nu alweer 3 jaar buitengewoon onderwijs (ik denk dat dat in Nederland speciaal onderwijs heet)

Wat me inspireert aan Australië is 'the way of living', de mentaliteit, in sommige gebieden het weer.
Ik kan niet zeggen dat België mij niet bevalt, enkel heb ik een ongelooflijke grote drang om dit hier allemaal achter te laten. een nieuwe horizon verkennen, relaxter leven (en bij mij heeft het weer daar een grote invloed op). Er zijn weinig dingen die me hier wel houden. Enkele tegenslagen recent zijn de spreekwoordelijke druppel geweest.

En nu zal het raar klinken, maar Spanje stond ook op mijn verlanglijstje. Een groot verschil met OZ natuurlijk, maar toch, het land trekt me ook wel aan. Daar kom ik zowaar een beetje thuis. De taal echter....

Nu weten jullie al wat meer over mij...

[quote author=Luuk link=topic=8626.msg114448#msg114448 date=1206381268]
Ben je "juf" Isa?

[/quote]

Die Luuk, altijd scherp  :grin:

Welkom hier en succes met alles.

Dijnnas.

[quote author=Dijnnas link=topic=8626.msg114453#msg114453 date=1206383446]
[quote author=Luuk link=topic=8626.msg114448#msg114448 date=1206381268]
Ben je "juf" Isa?

[/quote]

Die Luuk, altijd scherp  :grin:

Welkom hier en succes met alles.

Dijnnas.
[/quote]

Ja ja ja, toe maar weer.. :p Ben op stap geweest eh..

Back