moeder voor 1 jaar op visite

sigrid

Member
Hoi,

Ik wil graag dat mijn moeder 1 jaar blijft.  Ze kan dan mooi met de ene zus meevliegen en een jaar later met de andere zus weer mee terug.  Zou dat mogelijk zijn met een visum?  Ik heb al lopen zoeken op de emigratie site, maar die sloeg op tilt. 

Ik denk dan dat ze een jaar reisverzekering zou af moeten sluiten, ze zal ongetwijfeld een paar keer naar een dokter moeten. Hopelijk lukt het met het visum.  Heeft iemand dit al een keer gedaan?  Zijn er visums voor iemand van 78 voor 1 jaar?

Groetjes,
Sigrid
 
www.immi.gov.au zegt dat je wellicht een Tourist visum subclass 676 kunt proberen. Gewoon even de visum wizard gebruiken.
 
Ik denk dat het  't gemakkelijkste is om een toeristenvisum voor een half jaar aan te vragen en na bijna een half jaar een nieuwe aan te vragen, Wel moet je moeder dan en paar dagen het land uit maar meestal zijn er wel goedkope vakantievluchten naar Bali en Phuket voor dat soort doeleinden te vinden.
 
Bedankt voor het meedenken.  Ze heeft besloten om toch maar voor 6 weken te komen.  Het ticket is geboekt!!
 
[quote author=sigrid link=topic=9560.msg131881#msg131881 date=1234387999]
Bedankt voor het meedenken.  Ze heeft besloten om toch maar voor 6 weken te komen.  Het ticket is geboekt!!
[/quote]
zit ook niet zoveel verschil in he

Kees
 
Idd, maar ze durft niet alleen te vliegen en als ze een jaar zou blijven had ze heen mee kunnen vliegen met mijn ene zus en terug 1 jaar later met mijn andere zus.  Nu vliegt ze heen en terug met 1 zus.  Is ook prima, ik ben al blij dat ze komt. 
 
[quote author=sigrid link=topic=9560.msg131902#msg131902 date=1234427227]
Idd, maar ze durft niet alleen te vliegen en als ze een jaar zou blijven had ze heen mee kunnen vliegen met mijn ene zus en terug 1 jaar later met mijn andere zus.  Nu vliegt ze heen en terug met 1 zus.  Is ook prima, ik ben al blij dat ze komt. 
[/quote]
Inderdaad ik was al blij dat mijn ouders gelijk met ons vlogen en konden zien waar we terecht kwamen

Kees
 
Back
Top