Most livable city 2011

SV#1

Active Member
Alweer zitten er vier in de top tien !!!

http://www.economist.com/blogs/gulliver/2010/02/liveability_rankings

Ook de link naar yahoo heeft het bericht er staan

http://au.news.yahoo.com/world/a/-/world/8879699/aussie-cities-dominate-most-liveable-cities-survey

Nou 'k ben er ondersteboven van!
Maar ik heb een tijdje in Melbourne rondgelopen en ben heel blij dat ik nu in Sydney woon.
Nog even los van het feit dat ik hier een stuk of 5 collega's uit Melbourne
heb die naar Sydney moeten commuten omdat er geen werk meer is daar.
Groeten uit Sydney!
Jeroen :smile:

En ze hebben niet eens bananen!!!

Hahahaha.... als iemand over 6 maanden hier op het forum komt en dit topic (en nog een paar andere leest) zal die zich toch echt afvragen wat wij toch allemaal met bananen hebben...

:grin:

Alweer zitten er vier in de top tien !!!

Wiki Ranks

Als je wiki erop nakijkt scoren de twee grootste australische steden altijd relatief hoog. Al is het dan niet meer "the land of plenty" (in de jaren '70 kon je wel 2 huizen kopen met 2 keer modaal) het is zeker nog goed toeven! :up:

Steef

Hebben ze vraagtekens over al die bananen die onderhand terugkomen in elk topic dan geef ik ze wel een update...
Hebben ze ook een overzicht van most livable country 2011.

1= Irak
2= Belgium :shock:
3= .............?

Jack :evil:

De kids vinden die bananen ook hilarisch, ze zingen hier:
Maar Jack, ik heb geen bananen..... :grin:

We reden trouwens in Sydney in 2002 en toen wisten we niet hoe snel we er weer weg moesten komen.
Wat een drukte en wat een hoge gebouwen!! BRRRR....
We wonen nu in een dorp met 4 straten en een 1/2 uur rijden van alle drukte, heerlijk! :up:
Hopelijk straks in Tassie weer.

Nou dan ook nog maar een duit in het zakkie, hier nog wat lekkere bananen-receptjes;

http://au.lifestyle.yahoo.com/new-idea/recipes/food-galleries/galleries/g/-/9029715/1/best-banana-recipes/

worden wel exclusief met een prijsje van A$ 10,00 per kilootje

Good Lord! Zijn er nog wel mensen die ze kopen voor die prijs, of gaat het nu per banaantje???

Hebben ze vraagtekens over al die bananen die onderhand terugkomen in elk topic dan geef ik ze wel een update...
Hebben ze ook een overzicht van most livable country 2011.

1= Irak
2= Belgium :shock:
3= .............?

Seg, Banana Boy: we happen to be 'skilled' BELGIAN citizens, who have got permission to terrorize the Ozzies Down Under!!! :evil:

Waar slaat dat nou op :| We can't help it, folks...

:grin: :grin: :grin:

Ja sorry maakte een tikfoutje.
Thanks voor de herrinnering.

Most liveble country;
A; Belgium
B; Irak
C; Russia
D; ??????????

We reden trouwens in Sydney in 2002 en toen wisten we niet hoe snel we er weer weg moesten komen.
Wat een drukte en wat een hoge gebouwen!! BRRRR....

Daar ben ik het helemaal mee eens...
Onze plannen zijn ook gebaseerd op een relaxte lifestyle en dito omgeving.
Maaruh.. iedereen zijn eigen voorkeur he.

Back