Madocke
Active Member
Hey,
Heeft er iemand ervaring in het meenemen van een motor Down Under?
Wij zijn volop aan het twijfelen om de BMW GS 1200 van mijn man mee te nemen of niet.
Wel meenemen omdat:
- Hij is nog maar 3 jaar oud, nog niet te veel km.
- Is nieuw aangekocht
- Kan ik hem meteen op de baan sturen om eens een toertje te gaan maken en te genieten van al het nieuws, de omgeving en de natuur...
OF Niet meenemen omdat:
- Grote minwaarde bij verkoop ervan, we verliezen er best veel op dan.
- Scheelt een hoop plaats in onze container (meer plaats voor ander spullen?)
- Het waarschijnlijk een hoop papierwerk is (maar hier geen ervaring, dus vandaar deze draad voor 'hulp gevraagd')
- Moeten we een nieuwe kopen ter plaatse, die dan ook weer duurder zal zijn. (Aja, want als deze GS weg moet, dan komt het nieuwere model GS wel in de plaats hé)
Aiaiai...
Hoe zit het geregel van het importeren van een motor in elkaar? Iemand ervaring?
Thanks!
Heeft er iemand ervaring in het meenemen van een motor Down Under?
Wij zijn volop aan het twijfelen om de BMW GS 1200 van mijn man mee te nemen of niet.
Wel meenemen omdat:
- Hij is nog maar 3 jaar oud, nog niet te veel km.
- Is nieuw aangekocht
- Kan ik hem meteen op de baan sturen om eens een toertje te gaan maken en te genieten van al het nieuws, de omgeving en de natuur...
OF Niet meenemen omdat:
- Grote minwaarde bij verkoop ervan, we verliezen er best veel op dan.
- Scheelt een hoop plaats in onze container (meer plaats voor ander spullen?)
- Het waarschijnlijk een hoop papierwerk is (maar hier geen ervaring, dus vandaar deze draad voor 'hulp gevraagd')
- Moeten we een nieuwe kopen ter plaatse, die dan ook weer duurder zal zijn. (Aja, want als deze GS weg moet, dan komt het nieuwere model GS wel in de plaats hé)
Aiaiai...
Hoe zit het geregel van het importeren van een motor in elkaar? Iemand ervaring?
Thanks!