Motor meenemen

Hallo iedereen,
Is er iemand die zijn/haar motor heeft meegenomen naar Australie?? En dus ervaring heeft wat je precies moet doen en/of laten??
Groetjes
Tammy
 
Nee dat kan niet, het stuur zit aan de verkeerde kant :roll: :|

Jack :evil:
 
Jack...you  :evil:

volgens mij liggen de prijzen van motoren down under een stuk lager, tenzij je erg gehecht bent aan je fiets zou ik eens wat prijzen gaan vergelijken....

Cheers,

Dirk
 
He slingerland

Er zijn eerder wat topics over dit onderwerp gestart, misschien even de zoekfunctie proberen...
De conclusie was toen dat het alleen rendabel is om je trouwe fiets mee te nemen als het een heel zeldzaam speciaal model is, dus echt het betere werk bv. Norton caferacers, ducati koningsassers enz....

Het verschepen en het schoonmaken om hem/haar zonder kleerscheuren door de douane te krijgen is een beetje de kostbare bottleneck...

Groet JAP van GEERJAP
 
[quote author=geerjap link=topic=9129.msg123157#msg123157 date=1217828002]
He slingerland

Er zijn eerder wat topics over dit onderwerp gestart, misschien even de zoekfunctie proberen...
De conclusie was toen dat het alleen rendabel is om je trouwe fiets mee te nemen als het een heel zeldzaam speciaal model is, dus echt het betere werk bv. Norton caferacers, ducati koningsassers enz....

Het verschepen en het schoonmaken om hem/haar zonder kleerscheuren door de douane te krijgen is een beetje de kostbare bottleneck...

Groet JAP van GEERJAP


[Hoi, bedankt voor jullie reactie. Ja ik had al gezocht met de zoekfunctie maar heb niets gevonden. Ok we hebben een Harley, niet zeldzaam maar na 15 jaar prutsen en schilderen wel helemaal naar onze zin gemaakt, vandaar.
Groetjes Fred en Tammy]
 
Slingerland,

Je moet zorgen dat je in de root van XPdite zoekt...als je zoekt op "motor" krijg ik verschillende posts over motor meenemen / importeren...

SUCCES

JAP
 
Niet doen...
Wij hadden 2 Buell's waarvan we er 1 hadden klaargemaakt voor "aan de verkeerde kant rijden" maar het gedoe met de douane heeft ons doen besluiten gewoon daar een andere te kopen en alles hier te verkopen.
Er mag nog geen graszaadje aanzitten met invoeren, dat risico wil je niet nemen met de huidige prijzen voor verschepen.
Tenzij je een motor hebt die duizenden euries waard is in "zijn" gewicht?

Als je hier bijna alles kan verkopen voor de normale waarde en de cash mee kan nemen, dan kan je beter op zoek gaan naar wat anders dan er een paar duizend insteken om het misschien in australië aan te laten komen.
Maar zo denken wij er over.,......
 
[quote author=George Franciska link=topic=9129.msg123341#msg123341 date=1218055824]
Niet doen...
Wij hadden 2 Buell's waarvan we er 1 hadden klaargemaakt voor "aan de verkeerde kant rijden" maar het gedoe met de douane heeft ons doen besluiten gewoon daar een andere te kopen en alles hier te verkopen.
Er mag nog geen graszaadje aanzitten met invoeren, dat risico wil je niet nemen met de huidige prijzen voor verschepen.
Tenzij je een motor hebt die duizenden euries waard is in "zijn" gewicht?

Als je hier bijna alles kan verkopen voor de normale waarde en de cash mee kan nemen, dan kan je beter op zoek gaan naar wat anders dan er een paar duizend insteken om het misschien in australië aan te laten komen.
Maar zo denken wij er over.,......

[Hallo, bedankt voor je antwoord. Maar wat moet er dan veranderd worden voor het äan de andere kant rijden"?
Het gaat er bij ons niet zo om de "geld"waarde, maar meer de emotionele, het is een Harley en die hebben we naar ons zin gemaakt.  Hoe kom je erachter wat je eraan veranderen moet? Wat het verschepen betreft; hij kan gewoon bij de rest in de container zegt de verhuizer??
Groetjes....
Tammy
 
[quote author=slingerland-verschuur link=topic=9129.msg123574#msg123574 date=1218362888]
[Hallo, bedankt voor je antwoord. Maar wat moet er dan veranderd worden voor het äan de andere kant rijden"?
[/quote]
Dan moet je volgens mij schakelpedaal en voetrem omwisselen :lol:.
Had ik beter mijn (hele) oude Sportster kunnen houden, die had dat standaard op de Engelse manier zitten :up:

Bart
 
Back
Top