Rob Breumelhof
Active Member
Beste (ex-) klanten van Buysse Immigration,
Move2Australia ontvangt de laatste tijd meer en meer emails van (ex-) klanten van Buysse Immigration met het verzoek om advies of hulp, omdat zij zich door Buysse “in de steek gelaten voelen” en “wanhopig zijn”, zoals deze klanten het zelf omschrijven. Zoals bekend zijn wij graag bereid om iedereen waar mogelijk te helpen. Op een aantal van deze emails hebben wij middels email gereageerd of telefonisch contact opgenomen om de gerezen problemen te bespreken.
Ik heb over de toenemende hoeveelheid van ontvangen probleem-emails van Buysse Immigration’s (ex-) klanten, telefonisch contact opgenomen met Frans Buysse. Maar Frans verklaarde mij heel stellig “dat er geen probleem is” en “dat wij iedere klant naar hem moet terugverwijzen”. Op mijn opmerking dat er wel degelijk een probleem is omdat zijn (ex-) klanten nu hun (soms zelfs wanhopige) toevlucht zoeken in het contact opnemen met Move2Australia om hun vragen beantwoord te krijgen, reageerde hij geïrriteerd en bleef hij volhouden dat niet wij maar hijzelf zijn klantenvragen zou beantwoorden.
Dit telefoongesprek werd mede veroorzaakt door het feit dat Frans Buysse zelf, voor de eerste keer in de geschiedenis, op 5 november jl. telefonisch contact met ons had opgenomen. In dit eerste telefoongesprek en zijn hierop volgende email verklaarde hij o.a. het volgende “Buysse Immigration gaat reorganiseren en de Australie aanvragen niet meer zelf uitwerken”. Hij bood de ‘leads’ - die van potentiële klanten via de Buysse Immigration website binnenkomen - tegen betaling van een zgn. ‘referral fee’ aan ons aan. Wij zouden hiermee dus via Buysse Immigration nieuwe klanten kunnen krijgen. Het zal jullie inmiddels duidelijk zijn dat wij gezien de goede naam van Move2Australia voldoende aanvragen krijgen en dus niet op Frans zijn “aanbod-tegen-betaling” zijn ingegaan. Daarnaast is het zo dat de manier waarop Buysse Immigration zijn klanten aan de kant zet / in de kou laat staan, in flagrante tegenstelling is met de manier waarop Move2Australia met zijn klanten omgaat en dat wij onze goede naam op geen enkele wijze in verband willen brengen met Buysse Immigration.
Dat Buysse Immigration de contracten met zijn (soms pas gestarte) klanten verbreekt om redenen van de op 23 september jl. ingevoerde prioriteitswijzigingen, is onrechtvaardig en ongepast. Zijn klanten zijn door deze invoering niet “ineens kansloos geworden” zoals velen de uitspraak van Frans beschrijven. Het feit dat Frans Buysse al begin juli van dit jaar een nieuwsbrief naar zijn (potentiële) klanten heeft rondgestuurd waarin het vertrek van zijn twee Australië-medewerksters werd gemeld en waarin hij schreef de lopende, dus actieve dossiers onder zijn hoede te nemen, wijzen in de richting van een al ruim voor 23 september jl. geplande opheffing. Frans Buysse’s uitspraak dat “Buysse Immigration gaat reorganiseren en de Australie aanvragen niet meer zelf uitwerken” en zijn voorstel aan ons over het tegen betaling aan Move2Australia verkopen van zijn ‘leads’, wijzen in de richting van een binnenkort geplande opheffing.
Frans Buysse verklaarde tijdens het telefoongesprek niet alleen stellig dat er geen sprake van samenwerking zou kunnen zijn - ten behoeve van het door Move2Australia beantwoorden van vragen van (ex-) klanten van Buysse Immigration - maar alleen van de verkoop van zijn ‘leads.
Inmiddels begint het probleem dat Buysse Immigration voor haar (ex-) klanten heeft gecreëerd dermate grote vormen aan te nemen dat wij met onze werktijd t.b.v. onze (potentiële) klanten in de knel beginnen te komen. Hierdoor hebben wij nu helaas moeten besluiten om geen tijd meer te kunnen wijden aan het (ondanks het “verbod” van Frans Buysse) beantwoorden van vragen van (ex-) klanten van Buysse Immigration. Wij hopen dat jullie hier begrip voor hebben. Wij zijn immers niet de “onbezoldigd puinruimers” van Buysse Immigration, hoezeer wij ook meeleven met de (ex-) klanten die door hem in de steek zijn gelaten. Voor Move2Australia gaat kwaliteit voor kwantiteit en wij willen onze werktijd optimaal aan onze (potentiële) klanten kunnen en blijven besteden om deze kwaliteit te kunnen blijven waarborgen.
Het spijt ons dat wij jullie verder niet van dienst kunnen zijn, maar wij hopen dat jullie indirect kunnen profiteren van de akties die Move2Australia ten behoeve van haar eigen klanten onderneemt. (Zie hiervoor http://forum.xpdite.net/topic/10324-ministerial-direction-23-september-2009 en http://forum.xpdite.net/topic/10326-persbericht-migration-institute-of-australia) .
Met vriendelijke groeten namens het team van Move2Australia,
Rob Breumelhof
Adelaide
Move2Australia ontvangt de laatste tijd meer en meer emails van (ex-) klanten van Buysse Immigration met het verzoek om advies of hulp, omdat zij zich door Buysse “in de steek gelaten voelen” en “wanhopig zijn”, zoals deze klanten het zelf omschrijven. Zoals bekend zijn wij graag bereid om iedereen waar mogelijk te helpen. Op een aantal van deze emails hebben wij middels email gereageerd of telefonisch contact opgenomen om de gerezen problemen te bespreken.
Ik heb over de toenemende hoeveelheid van ontvangen probleem-emails van Buysse Immigration’s (ex-) klanten, telefonisch contact opgenomen met Frans Buysse. Maar Frans verklaarde mij heel stellig “dat er geen probleem is” en “dat wij iedere klant naar hem moet terugverwijzen”. Op mijn opmerking dat er wel degelijk een probleem is omdat zijn (ex-) klanten nu hun (soms zelfs wanhopige) toevlucht zoeken in het contact opnemen met Move2Australia om hun vragen beantwoord te krijgen, reageerde hij geïrriteerd en bleef hij volhouden dat niet wij maar hijzelf zijn klantenvragen zou beantwoorden.
Dit telefoongesprek werd mede veroorzaakt door het feit dat Frans Buysse zelf, voor de eerste keer in de geschiedenis, op 5 november jl. telefonisch contact met ons had opgenomen. In dit eerste telefoongesprek en zijn hierop volgende email verklaarde hij o.a. het volgende “Buysse Immigration gaat reorganiseren en de Australie aanvragen niet meer zelf uitwerken”. Hij bood de ‘leads’ - die van potentiële klanten via de Buysse Immigration website binnenkomen - tegen betaling van een zgn. ‘referral fee’ aan ons aan. Wij zouden hiermee dus via Buysse Immigration nieuwe klanten kunnen krijgen. Het zal jullie inmiddels duidelijk zijn dat wij gezien de goede naam van Move2Australia voldoende aanvragen krijgen en dus niet op Frans zijn “aanbod-tegen-betaling” zijn ingegaan. Daarnaast is het zo dat de manier waarop Buysse Immigration zijn klanten aan de kant zet / in de kou laat staan, in flagrante tegenstelling is met de manier waarop Move2Australia met zijn klanten omgaat en dat wij onze goede naam op geen enkele wijze in verband willen brengen met Buysse Immigration.
Dat Buysse Immigration de contracten met zijn (soms pas gestarte) klanten verbreekt om redenen van de op 23 september jl. ingevoerde prioriteitswijzigingen, is onrechtvaardig en ongepast. Zijn klanten zijn door deze invoering niet “ineens kansloos geworden” zoals velen de uitspraak van Frans beschrijven. Het feit dat Frans Buysse al begin juli van dit jaar een nieuwsbrief naar zijn (potentiële) klanten heeft rondgestuurd waarin het vertrek van zijn twee Australië-medewerksters werd gemeld en waarin hij schreef de lopende, dus actieve dossiers onder zijn hoede te nemen, wijzen in de richting van een al ruim voor 23 september jl. geplande opheffing. Frans Buysse’s uitspraak dat “Buysse Immigration gaat reorganiseren en de Australie aanvragen niet meer zelf uitwerken” en zijn voorstel aan ons over het tegen betaling aan Move2Australia verkopen van zijn ‘leads’, wijzen in de richting van een binnenkort geplande opheffing.
Frans Buysse verklaarde tijdens het telefoongesprek niet alleen stellig dat er geen sprake van samenwerking zou kunnen zijn - ten behoeve van het door Move2Australia beantwoorden van vragen van (ex-) klanten van Buysse Immigration - maar alleen van de verkoop van zijn ‘leads.
Inmiddels begint het probleem dat Buysse Immigration voor haar (ex-) klanten heeft gecreëerd dermate grote vormen aan te nemen dat wij met onze werktijd t.b.v. onze (potentiële) klanten in de knel beginnen te komen. Hierdoor hebben wij nu helaas moeten besluiten om geen tijd meer te kunnen wijden aan het (ondanks het “verbod” van Frans Buysse) beantwoorden van vragen van (ex-) klanten van Buysse Immigration. Wij hopen dat jullie hier begrip voor hebben. Wij zijn immers niet de “onbezoldigd puinruimers” van Buysse Immigration, hoezeer wij ook meeleven met de (ex-) klanten die door hem in de steek zijn gelaten. Voor Move2Australia gaat kwaliteit voor kwantiteit en wij willen onze werktijd optimaal aan onze (potentiële) klanten kunnen en blijven besteden om deze kwaliteit te kunnen blijven waarborgen.
Het spijt ons dat wij jullie verder niet van dienst kunnen zijn, maar wij hopen dat jullie indirect kunnen profiteren van de akties die Move2Australia ten behoeve van haar eigen klanten onderneemt. (Zie hiervoor http://forum.xpdite.net/topic/10324-ministerial-direction-23-september-2009 en http://forum.xpdite.net/topic/10326-persbericht-migration-institute-of-australia) .
Met vriendelijke groeten namens het team van Move2Australia,
Rob Breumelhof
Adelaide