Mudgee

juf Ireen

Member
Hallo allemaal,

enkele dagen geleden heb ik een topic geplaatst over Dubbo. Weinig mensen lijken dit stadje in NSW (Orana) te kennen.

Wij hebben een regional state sponsorship voor de regio Orana. Mudgee is ook een dorpje in deze regio.

Hoe zit dat met Mudgee? Is iemand bekend met dit dorpje/stadje? Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties. We hebben Mudgee nooit persoonlijk bezocht, dus zijn erg nieuwsgierig of dit plaatsje missschien een optie is voor ons.

Groetjes!

Mijn man komt uit Dubbo en zijn broer woont in Mudgee. Als ik zou moeten kiezen, zou ik voor Mudgee kiezen. Mocht je toch in Dubbo terechtkomen, kijk dan goed uit in welke wijk je gaat wonen (Dubbo staat niet heel goed bekend). Beide plaatsjes zijn echte "country towns", daar moet je natuurlijk wel van houden. De reden waarom ik voor Mudgee zou kiezen is, omdat ik het gevoel heb dat het daar wat meer leeft. Maar dat is wel echt een gevoel, want zo vaak ben ik er niet geweest. Mocht je meer info nodig hebben, dan hoor ik het graag! Wellicht kan mijn man je nog helpen.

Back