RichardtoAussie
New Member
Hoi allemaal, 6 jaar geleden zaten wij ook veel op dit forum, wij hebben geluk gehad en mijn man is gesponsord op een 457 visum door een bloembollen bedrijf en we zijn geëmigreerd naar Monbulk, dat ligt in de Dandenongs Ranges VIC. Een prachtige groene omgeving in "the Hills", maar toch op nog geen uur van Melbourne. Onze 3 kinderen, nu 8,12,14 zijn goed ingeburgerd op school en genieten van het buitenleven. Zelf heb ik ook een baantje bij een huisartsenpraktijk. Inmiddels wonen we in Emerald, een dorpje verder en hebben daar een huis gekocht. Ik weet nog als de dag van gisteren dat we aankwamen met al onze koffers, in een vreemd land en niemand die we konden. We hadden via het werk van Richard een contact opgedaan waar we een unit konden huren bij hun in de tuin. Wat een geluk was dat, zo fijn om te acclimatiseren en rustig voor een huurhuis te zoeken. Wij hebben sinds een jaar ook een bungalow in de tuin (voor onze ouders als ze over komen) en willen ook deze verhuren voor aankomende emigranten. Mocht je interesse hebben laat het me weten. Ik zal in "gevraagd en aanbod" proberen wat foto's in te voegen. Leuk om weer wat verhalen te lezen over aankomende emigranten, haalt je weer terug naar toen ....veel geluk iedereen, de aanhouder wint! Groetjes Willeke en Richard.