naamgeving controleren!

Kathleen

Well-Known Member
Hello allemaal,

Hier een ietwat gefrustreede waarschuwing: check altijd en zeer zorgvuldig de namen op alles. Wij hebben afgelopen vrijdag de rekening ontvangen van de bloedtest en beide rekeningen stonden met een verkeerde naam varierend van een spelfout tot een oude naam. Hoe dan ook, beide namen niet correct. Omdat ik pas vrijdag de rekening ontving, kan ik  helemaal niets meer doen. Het hele zakie is afgelopen week al opgestuurd door de dokter....

Dus nu fingers crossed en hopen dat het geen ernstige gevolgen heeft!

Dus wijze les: check al je gegevens ZORGVULDIG!!

Groet,
Kathleen

Oh nee toch, balen zeg!!!  :|

Ik zal voor jullie duimen dat het geen negatieve gevolgen heeft!!!

Groetjes,
Lela

Gadverdikkies, de zoveelste mislukking door de één of andere secretaresse.
Wat hebben we al gehad?

Formulieren niet bij Dimia aangekomen? Nu dit.

Wat mijzelf betreft:
ANT op het visum in plaats van NLD. Ik ben dus zeker geen antilliaan. Geeft problemen bij de paspoortcontrole.
Naam verkeerd gespeld bij het openen van mijn bankrekening bij de Westpac bank.

Ja, als het niet voor jezelf is gaan sommige mensen er nogal makkelijk mee om blijkt wel weer.

Nu maar hopen dat het goed komt Kathleen, en als het mis gaat, natuurlijk niet een 2e keer betalen voor een medische test. Het is immers hun fout!

Yep! Hebben wel officiele brief gestuurd richting laboratorium en keuringsarts dat als dit gevolgen heeft, zij aansprakelijk zijn... ben benieuwd of dat ook werkelijk helpt.

Wat je zegt Hawk, maakt blijkbaar allemaal niet zo uit. Kreeg ik ook als commentaar bij desbetreffende personen... zal wel meevallen, wacht maar af, wij kunnen niks meer doen, bel de ambasade maar, enz. enz. Ja daaaaaaag, grof geld voor betaald en zij leveren niet wat ze beloven.

Hoe dan ook, volgens migratie agent matchen ze vooral de geboorte datum en file numbers... zou volgens hun reuze meevallen en als dit het niet doet, treden zij op.

Dus, inderdaad: fingers crossed (thanks Lela) dat dit goed gaat. Schijt er wel de balen van, heb me wel 100 keer moeten legitimeren en dan gaat het nog mis... stelletje  :wall:

Heel frustrerend, maar eigenlijk maakt het toch niet zoveel uit?

De resultaten van de bloedtest worden naar de panel doctor gestuurd en die moet de conclusies van de bloedtest in Form 26 verder invullen. Zolang je gegevens in die form goed zijn is er niks aan de hand. Maar slordig is het wel en het mag gewoon niet gebeuren.

Komt goed.

:up:

Back