Nicole U.
New Member
Na alle voors en tegens afgewogen te hebben wil ik gaan emigreren. Helaas ben ik sinds het ontstaan van mijn plannen van de ziektewet in de WAO beland. Ik ben afgekeurd voor mijn voormalige werk als directiesecretaresse. Ik kan en mag heel veel andere functies uitoefenen, denk bijvoorbeeld aan werken in de administratieve sector, zorg, hospitality, etc. Ik krijg nu de mogelijkheid om om te scholen en doe dit aan de hand van de beroepenlijst. Ik ben tweetalig dus daar verwacht ik ook geen problemen.
Gezien mijn leeftijd wil ik niet te lang wachten met emigreren (ik ben nu 45). Volgens mijn familie kan ik mijn WAO-uitkering meenemen en verhuizen omdat ik eerst bij hen ga wonen. Vandaar uit kan ik op zoek naar een nieuwe baan. Dit klinkt mij te eenvoudig in mijn oren. Graag jullie mening en advies
Gezien mijn leeftijd wil ik niet te lang wachten met emigreren (ik ben nu 45). Volgens mijn familie kan ik mijn WAO-uitkering meenemen en verhuizen omdat ik eerst bij hen ga wonen. Vandaar uit kan ik op zoek naar een nieuwe baan. Dit klinkt mij te eenvoudig in mijn oren. Graag jullie mening en advies