Naked ADSL met Voip phone

sproetje

Member
Ik heb gekeken via de search button maar de meeste posts zijn van een hele tijd terug.
Dus vandaar dat ik hier nu post voor recente meningen.

Gebruikt iemand van jullie "naked ADSL with a Voip phone"?
We denken erover om het aan te schaffen, maar horen eerst graag van mensen over hun ervaringen.

Wie heeft het en bij welke provider?
Wat zijn je ervaringen en hoe is de kwaliteit met bellen naar Nederland en binnen Australie met Voip?

Cheers.

Ehmmm... ik weet de details niet, maar wij gebruiken Voip via Gotalk en dat werkt heel goed, is ook niet duur. Ik gok dat we dat via naked ADSL laten lopen (via TPG).

De kwaliteit is over het algemeen prima, ik vraag zelfs regelmatig m'n ouders of ik hun niet kan terugbellen als ze mij bellen, want van hun uit onze kant op is de kwaliteit vaak echt niks!

Wij bellen altijd naar Australie via VoipBuster, weet niet of het hetzelfde is als wat jij bedoeld maar het is super !
Je download het programma gewoon op je pc en zet er wat geld op,
Dan bel je van een vaste lijn naar een vaste lijn voor 0,05 cent per gesprek !
Het is een hele goede verbinding !
Let er wel op als je naar een mobiel nummer belt (0,15ct per minuut) dat hij na het opleggen van de telefoon goed afgesloten is op je pc, Het gebeurde mij een keer dat ik de telefoon erop had gelegd maar de computer nog een uur door bleef tikken.

Wij gebruiken pennytel, inderdaad een VOIP telefonie. Helaas kunnen we waar we nu wonen geen naked ADSL meer krijgen, dus hebben we ook een normale vaste lijn, deze is dus echter alleen voor binnenkomende gesprekken en 000. Pennytel kost 8ct per gesprek naar Nederlandse vaste nummers en bieden ook de mogelijkheid om via je mobiel goedkoop te bellen (pennysim, via optus netwerk, voor iphone gebruikers: 500MB data kost 8$ per maand, sim zelf ook 8$ per maand).

Back