Nat en Franck komen (hopelijk) ook!

Noa1

XPdite Sponsor
Hoi

Wij hebben op 31 juli '07 de skilled visum aanvraag ingediend. Ben nu helemaal into dit forum, vind het helemaal leuk al die informatie die hier te vinden is. Zo weet ik nu dat het wel een jaar kan duren voordat we ueberhaupt iets horen.
Wij zijn 36 en 37, wonen nu in Amsterdam en we weten nog niet waar in Australie (als we mogen) we willen wonen, maar goed, tijd genoeg om daar over na te denken.
Ik zal binnenkort ook eens een foto van ons plaatsen.

Hoi Nat en Franck,
Welkom! Leuk he al de info die hier te vinden is  :up: En soms wat onzin en kletspraat, erg gezellig.

Groetjes, Dijnnas

Welkom op het forum! :up:

@Auktje:
Je kunt je bericht aanpassen en dan even een spatie achter de laatste : zetten, dan doet de smilie het wel.

Hee leuk jullie reacties.
En ik heb genoeg vragen, dus we kunnen nog wel even vooruit hier op het forum.
Fijne dag allemaal.

Welkom op het forum :smile:
Succes met de verdere voorbereidingen (en het wachten!).

Groet Gerrit

Welkom op het forum, Perth is de stad bij uitstek natuurlijk om te komen wonen  :evil:

Veel succes! :)

Bedankt voor de leuke replies.

Even een vraagje aan Bungie, waarom Perth?? Ben er nooit geweest, vandaar dat ik het vraag.

Even een update. Ik heb op aanraden van jullie toch ook de IELTS gedaan. De uitslag krijg ik pas over een week of 2. Toen ik daar was (Ams) heb ik nog wel even rondgekeken en bij sommigen gedacht van hee, zou die ook op dit forum schrijven?

Aangezien we binnenkort voor 3 maanden naar Zuid Amerika gaan, heb ik vast de medicals gepland voor mei.

Weet iemand trouwens hoe ik ook zo'n timeline kan maken onderaan?

Als je bovenaan in de blauwe balk klikt op 'profile' kun je in hetzelfde veld als waar je bugs bunny hebt gekozen een timeline maken. Iets verder naar benden scrollen op die pagina en daar vind je 'signature' daar kun je het invullen en opslaan :)

Back