Nature of relationship etc

FritsC

XPdite Sponsor
In de aanvraag van een spouse visa zitten een aantal open vragen:
  • Nature of the Household
  • Financial Aspects of the relationship
  • Social Aspects of the relationship
  • Development of our relationship
Nu zie ik heel veel tips op het forum over welke documenten etc als bewijsstukken kunnen gelden.

Maar wat ik niet zie staan is of voor de eerste drie punten ook een heel leuterverhaal moet worden geschreven (die heel veel overlap met elkaar hebben) of alleen een korte inleiding en vervolgens toelichting op de bewijsstukken kan volstaan.

Wie heeft hier ervaring mee?
 
Ha Frits,
Ik heb voor ons samen een heel verhaal geschreven (2 pagina's) met daarin de kopjes: how we met, living together, relationship, financial commitments, time spent together, moving to Australia and future plans. Dus inderdaad schrijven over hoe je elkaar ontmoet hebt, samengewoond, huis gekocht, testament, gezamenlijke rekeningen, ontwikkeling van je relatie etc. Daarbij heel veel foto's gevoegd, uitnodigingen die aan ons beide waren gericht, eerste pagina van testament/samenlevingsovereenkomst/huur-of koopcontract, een rouwadvertentie waar we beide in genoemd staan etc. Gewoon even een uurtje voor gaan zitten :)
 
Ha Frits,
Ik heb voor ons samen een heel verhaal geschreven (2 pagina's) met daarin de kopjes: how we met, living together, relationship, financial commitments, time spent together, moving to Australia and future plans. Dus inderdaad schrijven over hoe je elkaar ontmoet hebt, samengewoond, huis gekocht, testament, gezamenlijke rekeningen, ontwikkeling van je relatie etc. Daarbij heel veel foto's gevoegd, uitnodigingen die aan ons beide waren gericht, eerste pagina van testament/samenlevingsovereenkomst/huur-of koopcontract, een rouwadvertentie waar we beide in genoemd staan etc. Gewoon even een uurtje voor gaan zitten :)

Dank je wel Red Dust. Ik heb al wat stukjes geschreven, maar ga ze nu samenvoegen in 1 samenhangend verhaal. Verdere bewijsstukken zijn uiteraard niet zo'n probleem! Ik heb 5 jaar Google-Talk historie, 3 jaar Skype historie, veel gezamelijke vlucht reserveringen, foto's, gezamenlijke rekeningen en postadres. Alleen uitnodigingen aan ons samen hebben we niet bewaard, maar die zijn zo gemaakt :D
 
Back
Top