NCRV's 'Hello Goodbye'

Violette

New Member
Momenteel zijn we van start gegaan met een nieuwe reeks van het succesvolle NCRV programma 'Hello Goodbye'. In dit programma gaat Joris Linssen (bekend van o.a. Taxi) op zoek naar bijzondere verhalen van mensen die aankomen/vertrekken op luchthaven Schiphol.
In het programma willen we door middel van gesprekken met reizigers en wachtenden in de aankomsthallen de diversiteit van mensen en verhalen die op Schiphol te vinden zijn aan bod laten komen. We richten ons dus op de meest uiteenlopende situaties waarbij het draait om vertrek en aankomst, waarbij we de personen met respect benaderen en hun persoonlijk verhaal laten vertellen. Het gehele programma speelt zich af op Schiphol. We nemen veel verhalen 'spontaan' op maar soms willen we ook graag een bijzonder afscheid of ontvangst van te voren uitzoeken om hierbij aanwezig te kunnen zijn.

Staat u op het punt te emigreren en neemt u in de periode vanaf nu tot eind juni voor lange tijd afscheid van uw vrienden en familie? Dan zouden we graag met u in contact willen komen.
U kunt vrijblijvend contact met mij opnemen op 035-6568029 of mailen naar violette@b3a.nl.
Voor meer informatie over het programma kunt u eventueel ook www.hellogoodbye.nl bekijken.
Alvast hartelijk dank en met vriendelijke groet, Violette Kleijn
 
:-D Ja dat programma heb ik wel eens gezien. We vertrekken de 26e :wink:
 
Ik ga 30 maart,

ga vanavond boeken (als ze mijn auto opgehaald hebben,eindelijk verkocht) (dankzij Lieke , lang leve de behulpzame mede-forummers ,yiehhhhhhhhhhaaaaaaaaaa..

we zijn r bijna, we zijn er bijnahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

groetjes Lin
 
Back
Top