Ned1: Onverwachts bezoek

Luuk

XPdite Sponsor
Vanavond, (maandag 14 januari), 22:10

waarin Nederlanders worden gevolgd die voorgoed hun land hebben verlaten om een nieuw bestaan op te bouwen in verre en exotische oorden. Een bestaan dat vaak in schril contrast staat tot hun vroegere leven in Nederland. Maar door hun vertrek hebben ze hun vrienden en familie heel lang niet gezien. We zien hoe deze reizigers herenigd worden met hun familie. Want er staat plotseling onverwacht bezoek voor de deur.

In 1994 werd de Nederlandse Erica van Gelder verliefd op de Australische boer John Lock. Ze vertrok naar Coonatto Station in het uitgestrekte en ruige binnenland van Australië. Erica heeft inmiddels drie kinderen en veel tijd besteedt ze aan haar zeven Friese paarden die ze uit Nederland heeft geïmporteerd. Wilma Kuit is de vriendin met wie Erica dertien jaar geleden voor een vakantie naar Australië vertrok. Ze mist haar vriendin, maar een ticket voor Australië zat er door omstandigheden voor haar nooit meer in. We beleven met Erica haar leven op een schapenfarm van 1100 hectaren, waar het al jaren niet meer geregend heeft, ergens in het uitgestrekte binnenland van Australië. Haar thuis is Australië, maar door een onverwacht bezoek uit Nederland kan ze weer even onbezorgd lachen met haar vroegere hartsvriendin.

Niet bepaald mijn doel om in Australie te gaan doen, maar kan toch mooie beelden opleveren!
 
Wat een enorme droge bende is het daar zeg...en als je dan het verschil zag met, pak hem beet, 13 jaar daarvoor...global warming?? or just bad luck???

Verder kan ik alleen zeggen...liefde maakt blind... :wink:

GroetZ

GEERJAP
 
Wat een verhaal zeg..

Ze zag er wel gelukkig uit.

Maar inderdaad, erg droog. Maar het klimaat kan niet binnen 13 jaar veranderen, dus gewoon bad luck.
 
Jammer dat ik het gemist heb. lees het berichtje pas vandaag moet toch weer wat vaker op xpdite komen anders mis je dit soort dingen.
:shock:
 
Ik heb het opgenomen op de video, dus ik ben erg benieuwd. Ik heb al diverse mensen er over gehoord.
Vanavond maar even kijken.

Marga
 
Back
Top