Nederlanders in adelaide gezocht

Ik ben in de periode 21 januari tot 28 januari 2014 in adelaide en zou graag nederlanders willen ontmoeten om informatie uit te wisselen over het wonen/leven en werken daar. Ik ben een 32 jarige stucadoor die al in de visum procedure zit en hopelijk eind dit jaar naar Australië kan gaan verhuizen.
Alvast bedankt ;)

hoi
Wij wonen in het zuiden van Adelaide, gezin met twee kinderen. We zijn op zich wel thuis, maar het is wel een beetje druk ivm bezoekende schoonouders, Australia day en daarna de eerste schoolweek na de vakantie. Als je interesse hebt stuur dan evt een PM, dan kunnen we kijken of het lukt om iets af te spreken, desnoods bv in de lunchpauze op het werk.

hoi
Wij wonen in het zuiden van Adelaide, gezin met twee kinderen. We zijn op zich wel thuis, maar het is wel een beetje druk ivm bezoekende schoonouders, Australia day en daarna de eerste schoolweek na de vakantie. Als je interesse hebt stuur dan evt een PM, dan kunnen we kijken of het lukt om iets af te spreken, desnoods bv in de lunchpauze op het werk.

Hey Lamarck het lukt mij nog niet om een pm te sturen volgens mij heb ik nog niet vaak genoeg gereageerd op het forum maar zodra ik in adelaide ben neem ik een australische sim en die stuur ik wel even door. Het lijkt me leuk om te meeten en qua tijd ben ik flexibel en heb geen vaste plannen ;)

Je hebt 4 berichten verstuurd. Dat moeten er 10 (?) zijn geloof ik.
Je zou er even 6 af kunnen schieten in dit topic: Test

Er was altijd een Dutchies in Adelaide Hyves pagina. Durf niet te zeggen of ze doorgegaan zijn op Facebook, maar kijk anders even. Er zitten de wereld Dutchies & Belgen in Adelaide en directe omgeving :)

Tijd om 'm aan te maken?
Wel een goed idee ja. Er zijn al groepen voor Dutchies in Sydney, Perth en Melbourne. Paar grote steden zijn nog niet vertegenwoordigd.
Voor het opzetten van de groep steek ik m'n hand echter niet op :D

Back