nederlanders in adelaide

Greeber

New Member
Hallo,

Wij zijn volop bezig met de skilled visa voor australie. Wij hopen volgend jaar naar Adelaide te emigreren. Wij zijn van plan om vanaf half november tot en met half december vast een kijkje te nemen in Adelaide.  Het lijkt om daarom erg leuk om tijdens onze vakantie kennis te maken met Nederlanders die ook naar Adelaide zijn geemigreerd. Wij hopen via dit forum in contact te komen met mensen die ons een beetje wegwijs kunnen maken in Adelaide.

groetjes Suzanne
 
hoi suzanne,

welkom op het forum. ik hoop dat veel info jullie zo op weg kunnen helpen.

ik heb informatiepakket liggen over SA en aidelaide. Als je interesse hebt hierin, dan stuur ik ze naar je op. Laat het even via email weten, dan kan je je adres erbij vermelden.

groetjes pascale

:up:
 
Welkom ook van ons op dit forum.

Ik weet haast zeker dat er genoeg Nederlanders zullen zijn in Adelaide. "Zoek en gij zult vinden". :-D

Rene
 
Hoi Pascale,

Bedankt voor je reactie. We hebben al zo'n pakket over Adelaide ontvangen, ieder geval bedankt voor de tip.
Hoe ver ben jij eigenlijk ? Gewoon benieuwd :)
Wij zijn op het moment bezig met de papierwinkel.

Groetjes,

Suzanne
 
eind oktober zal een start worden gemaakt met het aanvragen van een enrolment voor de uni in brisbane, als dat binnen is kan ik pas mijn studenten visum gaan aanvragen. half oktober gaat het huis in de verkoop en ik verwacht dat we ongeveer september 2006 pas gaan emigreren.
voor ons begint de echte papieren romslomp pas volgend jaar dus. nu nog even wachten tot het december is, dan gaan we 4 weken naar australie om vakantie te vieren, familie te bezoeken en rond te neuzen in brisbane (huizen, banen etc)

pascale
 
Hallo iedereen hier, wij gaan ook komend jaar richting Adelaide Norman en Ingrid en Kelsey , onze dochter van 9 jaar ,
ik ben hier in nederland bergings chauffeur/monteur/kraanmachinist, en in het bezit van alle groot rijbewijzen en chauffeurs diploma's mijn vraag is of iemand weet of er in Adelaide ook zo'n soort werk te krijgen is, en ook de volgende vraag ,wie weet een goede school voor mijn dochter van 9 jaar, gaarne jullie reacties ,bij voorbaat mijn dank.
 
hallo Norman en Ingrid,

misschien kunnen jullie @abalice een pm sturen zij woont met kleine kinderen in Adelaide,haar adres staat wel in de memberslist.

groetjes Manja
 
Als er mensen zijn die contact zoeken met Nederlanders die in Adelaide wonen ken ik er heel veel. Als je in contact wil komen met mensen kan ik daar wel voor zorgen.

vriendelijke groeten

kees
 
Hallo Kees,

Als alles goed gaat willen wij in oktober 2006 naar Adelaide.
Op dit forum hebben wij redelijk wat kunnen lezen over Adelaide, echter een extra contact
zouden wij leuk vinden!!

groeten Ellen en Wim
 
[quote author=kees link=topic=2749.msg41610#msg41610 date=1135677456]
Als er mensen zijn die contact zoeken met Nederlanders die in Adelaide wonen ken ik er heel veel. Als je in contact wil komen met mensen kan ik daar wel voor zorgen.

vriendelijke groeten

kees
[/quote]

Hoi Kees
Als je iemand kent die het leuk vind en tijd heeft om ergens in maart/ april een jong stel een rondleiding te geven, of hoe zeg je dat een beetje weg wijs te maken in Adelaide. ((In hoevere dat mogelijk is in zo'n grote stad)). Dan zouden wij dat heel erg leuk vinden :up: :up: 
groetjes Barry @ Vanessa
 
beste Barry en Vanessa en Ellen en Wim,

Ik kan contact opnemen met mijn familie. Zij vinden het altijd leuk Nederlanders weg wijs te maken in Adelaide. Mijn zusje die woont nu drie jaar in Adelaide en de rest van mijn familie langer dan 40 jaar, echte Aussie dus met Nederlands bloed.

Als jullie interesse hebben zou ik contact kunnen leggen.

Mijn mail adres is keesvanwoensel@hotmail.com

vriendelijke groet kees
 
Hoi Kees
Bedank ik heb het mail adres opgeslagen en zal van het weekens als ik bij me broertje ben is een mailtje versturen.  Helaas gaat het tegenwoordig niet zo snel meer we hebben namelijk alleen nog internet via het werk en e-mail via me broertje of i-cafe..
gr. Barry & Vanessa
 


OFX
Back
Top