Nederlanders in Brisbane

Jenny

New Member
Hallo :tent:

Ik ben op zoek naar Nederlanders die in Brisbane wonen, om gezellig bij elkaar op de koffie te komen.

Het liefst noord kant van Brisbane.

ben benieuwd.

Groetjes

Jenny Hengeveld
 
Dacht dat iemand het al gezegd zou hebben, maar elke maand is er een borrel in de Belgian Bar. Da's... de laatste Donderdagavond van de maand ofzo? (springt iemand me even bij?)

Het heet officieel de 'Jongerenborrel', maar het heeft niets met de EO te maken, en ook weinig met leeftijd ;-)
 
Hi hi, ik spring je even bij en ik zit er nog niet eens!!
Het is elke eerste donderdag van de maand. Hieronder zie je zo´n uitnodiging. Als je een mailtje stuurt naar het emailadress dan kom je op de mailing lijst.....
Er is dus blijkbaar ook een website?
Ik zal zelf ook eens een mailtje sturen, want sta ook nog niet op de mailinglist. Heb dit mailtje via via......


From: jongerenborrel_brisbane@hotmail.com
To: jongerenborrel_brisbane@hotmail.com
Subject: augustus borrel
Date: Sun, 30 Jul 2006 16:34:47 +1000


Hoi allemaal,
as donderdag is het alweer tijd voor de volgende borrel avond.
Zoals altijd is het weer in het Belgisch Bier Cafe op de hoek van Edward en Mary St in het centrum, vanaf een uur of 19.30.
We hopen een redelijke groep van jullie daar weer te zien donderdag.
Aan het eind van de maand, 26-27 augustus, heeft de Nederalnds club in Richlands weer hun jaarlijkse Holland Festival. Hier is naast wat oubollige spelletjes en vermaak (zoals sjoelen en klompendansen) ook wel wat leuks te vinden (voornamelijk voedsel en drank), zoals koffie met gebak (meest boterkoek en moorkoppen etc), patat met kroketten en frikadellen, oliebollen en Nederlands bier. Ze hebben ook geprobeerd allerlei sponsoring te krijgen om meer aantrekkelijk vermaak te kunnen hure, (zoals een band en comediant), maar gezien we nog niets definitiefs hebben gezien, moeten we dat nog even afwachten.
Wij wten zelf og iet of we beide of een van de dgane een kijkje zullen nemen, maar ik raad aan om in ieder gval een van de dagen vrij te houden.
Tot ziens,
Patrick en Kerry

Jongeren Borrel Brisbane. Nu ook online!
www.members.optusnet.com.au/jongerenborrel



Henriette
 
Back
Top