Nederlanders in Perth

mieke Smetsers

New Member
Hi,
Rob en ik wonen een klein half jaartje in Perth city. We hebben al wat leuke mensen ontmoet uit de UK Duitsland en Canada, maar nog geen Hollanders.
Zijn er Hollandse Perth'ers die het leuk vinden om zo nu en dan een drankje te doen of een etentje? We dachten zelf aan een soort meetup group waarbij je kunt aansluiten als je wilt. What do you guys think?
Groetjes Mieke
 
Hoi Mieke!

Sluit je aan bij de Dutchies in Perth Facebook group! :)
Ook is er een Nederlandse vereniging in Perth maar volgens mij is dit allemaal wat meer op zakelijk gebied. Zij organiseren ook het Koningsfeest in Little Creatures (Fremantle). Hier staat op het forum n draadje over. Zoek even op Koningsdag Perth. Leuk om naar toe te gaan! Kom je zat Nederlanders tegen ;-)

Groetjes!
 
Wel niet moelijk hoor ga naar Dutchies in PERTH (facebook) like done.

De Nederlandse club waar Gwen het over heft is id een meer zakelijke club.
Verder is er de Neerlandia in Perth JA id veel oude mensen maar als er meer jongere mensen komen dan veranderd dat met de tijd niet??
 
Hey, dank je wel voor je reactie. Dutchies in perth is een besloten groep en ik heb al drie verzoeken verzonden om lid te worden maar krijg precies geen reactie daarop. :( ocharme haha. Misschien doe ik het niet juist ofzo... :)
 
Hey, dank je wel voor je reactie. Dutchies in perth is een besloten groep en ik heb al drie verzoeken verzonden om lid te worden maar krijg precies geen reactie daarop. :( ocharme haha. Misschien doe ik het niet juist ofzo... :)
Ohh dat is vreemd! het is een besloten groep ja maar normal als een verzoek stuurd wordt je geaccepteert.
Als je wilt dat ik jou toevoeg kan dat maar dan moet ik jou facebook address hebben.
Laat maar weten via een pm.

Have fun.
 
Back
Top