Nederlanders in/rond Caboolture

kayleegirl

New Member
Hoi iedereen,

Heb van de week lekker met zuslief Jolanda zitten kletsen :call: en haar verteld dat er zoveel Nederlanders en Belgen van dit forum in de omgeving van Brisbane zitten. Dat vond ze wel tof en zou graag wat mensen willen leren kennen. Ze heeft daar wel een paar Hollandse vriendinnen maar the more the merrier :grin: . Kan ze lekker Nederlands kletsen (vind haar vriend ook leuk, als ze thuiskomt verstaat hij haar niet).

Ze heeft net een nieuw huis in Caboolture, dus iedereen die er in de regio woont en het leuk vind om nog meer vrienden te krijgen, zeg het maar.

Groetjes Anneke
 
Hoi hoi,

Ik woon ook in Caboolture !! Misschien leuk om es ergens een bakkie te doen ??

Groetjes van Jacqueline
 
[quote author=kayleegirl link=topic=7041.msg89539#msg89539 date=1178872062]
maar the more the marrier :grin:
[/quote]

Motten we bigamist wezen om op de koffie te komen?? :-D
 
Nee hoor :grin:, ze wist niet dat er zoveel NL in de regio zat dus vandaar dit berichtje. Ze heeft op dit moment nog geen pc maar ik stuur alle mails etc wel door naar Jolanda.
 
[quote author=Eerainuh link=topic=7041.msg89786#msg89786 date=1179138313]
[quote author=kayleegirl link=topic=7041.msg89539#msg89539 date=1178872062]
maar the more the marrier :grin:
[/quote]

Motten we [glow=red,2,300]bigamist[/glow] wezen om op de koffie te komen?? :-D


[/quote]

Ik kom sowieso hoor!?

Henriette
 
Heb ik daar echt overheen gekeken. :oops: Stom zeg. Gelukkig heeft zus dat niet gezien die had dubbel gelegen. Natuurlijk bedoelde ik merrier. Ik heb het al aangepast.
 
M'n Engels is best wel oke, maar soms sluipen typfoutjes erin en als je met meer dingen bezig bent, zoals ruziende honden of katten vergeet je soms te checken.
 
Back
Top