Nederlands Fiets gezin

Familyonwheels

New Member
Beste avonturiers vrolijk kerstfeest en een liefdevol 2010 voor jullie en de mensen die jullie liefhebben,
ook wij hebben de droom om naar Australie te emigreren, we gaan eerst fietsen over de wereld en willen dan eindigen in Queensland.

Op aanraden van DammHooligan ben ik via een fietsforum hier terecht gekomen, Johan bedankt erg fijn om gelijkgestemden te ontmoeten & te gek dat er een plek is die hulp bied bij zo'n projekt, wij zijn erg van op de flow maar sommige dingen zijn toch wel belangrijk om goed te regelen thanx!!!

Zonnige groet

David,Amira en Salome
www.ecoliciousfamilyonwheels.com

Beste David, Amira en Salome,

Welkom op het forum!!
Ik heb even vluchtig jullie site bekeken, maar wat een avontuur met zo'n kleine meid erbij!

Hoe zit het met jullie visum voor Australië?

Groetjes gwen

Hoi Gwen,

mijn vrouw is verloskundige en ik ben muzikant hopen dat ze die daar nog nodig hebben , we gaan dat nu uitzoeken of we uberhaupt een visum kunnen krijgen.

Hoe doe jij dat?

groetjes

David,Amira en Salome

Welkom op het forum! Waar in Queensland willen jullie je vestigen? En waarom Australie?
Jullie ook fijne feestdagen gewenst!

Hoe doe jij dat?

Ik ga nu voor een half jaar op een occupational trainee visa, omdat ik ga stage lopen.
Na mijn studie (over 1.5 jaar) moet ik nog zien welk visum ik aan ga vragen. Misschien bevalt het wel erg goed bij mijn stage instelling, en willen ze mij sponsoren (business visum), of ik kom iemand tegen op mijn stage waar ik mee verder wil (partner visum) of ik ga het proberen op mijn beroep.. In ieder geval heb ik nog mijn Working Holiday Visum, dus kan ik na mijn studie heel makkelijk nog een jaar terug.

Welkom op het forum! Waar in Queensland willen jullie je vestigen? En waarom Australie?
Jullie ook fijne feestdagen gewenst!

Hoi Waar precies weten we nog niet, Omgeving Brisbane ivm mijn werk als muzikant/acteur waarschijnlijk meer werk in een grote stad.

Reden Australie is lekker weer, het trekt ons, zin in avontuur,aardige mensen mooie natuur,zee,zon,strand, kangaroo's,etc. etc.

Groetjes

David,Amira en Salome

:hi: op het forum sportieve familie!

Zometeen ga ik ff jullie website eens goed bekijken maar ik zou vast willen zeggen veel leesplezier hier op het leukste en informatiefste forum van Australie, en succes met het visum aanvragen. Als verloskundige kun je zeker een visum "krijgen" En als je genoeg hebt gelezen en weet wat te doen, zou ik maar snel met de aanvraag beginnen, midwife staat n.l op de z.g.CSL. ( Crical Skills List ) Daarmee kun je een permanent resident visum aanvragen.Er staan veranderingen te gebeuren begin van 2010,maar op zich denk ik dat medisch personeel altijd nodig blijft, dus ook verloskundigen.Kijk maar op immi.gov.au
Mocht je nog vragen hebben kun je altijd bij ons of andere forumleden terecht.Wij hebben net ons visum "gehaald" en vertrekken in augustus richting sunshine coast :cool:

groetjes Ingrid en Rimko

:hi: op het forum sportieve familie!

Zometeen ga ik ff jullie website eens goed bekijken maar ik zou vast willen zeggen veel leesplezier hier op het leukste en informatiefste forum van Australie, en succes met het visum aanvragen. Als verloskundige kun je zeker een visum "krijgen" En als je genoeg hebt gelezen en weet wat te doen, zou ik maar snel met de aanvraag beginnen, midwife staat n.l op de z.g.CSL. ( Crical Skills List ) Daarmee kun je een permanent resident visum aanvragen.Er staan veranderingen te gebeuren begin van 2010,maar op zich denk ik dat medisch personeel altijd nodig blijft, dus ook verloskundigen.Kijk maar op immi.gov.au
Mocht je nog vragen hebben kun je altijd bij ons of andere forumleden terecht.Wij hebben net ons visum "gehaald" en vertrekken in augustus richting sunshine coast :cool:

groetjes Ingrid en Rimko
Hoi Ingrid en Rimko, dank voor de info,en onwijs gefeliciteerd jullie hebben het ook wel echt snel geregeld, hebben jullie het zelf gedaan of via zo'n bureau?

lijkt ons fijn ook zo snel te regelen helemaal als ze straks alles weer veranderen,

hoeveel kost alles bij elkaar ongeveer?

veel plezier,goeie reis

ps waar gaan jullie heen in Australie en wat voor soort werk gaan jullie doen?

enjoy en dank voor de hulp

David, Amira en Salome

Hai Family on Wheels,

Leuke uitdaging! En leuke blog!
Ik ga jullie zeker volgen :wink:
Veel plezier op 't forum,

groet Marie

Welkom op het forum!

Net even op jullie website en blog gekeken en wat een avontuurlijke plannen!
Succes met alles en ik ga jullie zeker volgen!

Groetjes Arina

Back