Nederlands Fiets gezin

Familyonwheels

New Member
Beste avonturiers vrolijk kerstfeest en een liefdevol 2010 voor jullie en de mensen die jullie liefhebben,
ook wij hebben de droom om naar Australie te emigreren, we gaan eerst fietsen over de wereld en willen dan eindigen in Queensland.

Op aanraden van DammHooligan ben ik via een fietsforum hier terecht gekomen, Johan bedankt erg fijn om gelijkgestemden te ontmoeten & te gek dat er een plek is die hulp bied bij zo'n projekt, wij zijn erg van op de flow maar sommige dingen zijn toch wel belangrijk om goed te regelen thanx!!!

Zonnige groet

David,Amira en Salome
www.ecoliciousfamilyonwheels.com

Beste David, Amira en Salome,

Welkom op het forum!!
Ik heb even vluchtig jullie site bekeken, maar wat een avontuur met zo'n kleine meid erbij!

Hoe zit het met jullie visum voor Australië?

Groetjes gwen

Hoi Gwen,

mijn vrouw is verloskundige en ik ben muzikant hopen dat ze die daar nog nodig hebben , we gaan dat nu uitzoeken of we uberhaupt een visum kunnen krijgen.

Hoe doe jij dat?

groetjes

David,Amira en Salome

Welkom op het forum! Waar in Queensland willen jullie je vestigen? En waarom Australie?
Jullie ook fijne feestdagen gewenst!

Hoe doe jij dat?

Ik ga nu voor een half jaar op een occupational trainee visa, omdat ik ga stage lopen.
Na mijn studie (over 1.5 jaar) moet ik nog zien welk visum ik aan ga vragen. Misschien bevalt het wel erg goed bij mijn stage instelling, en willen ze mij sponsoren (business visum), of ik kom iemand tegen op mijn stage waar ik mee verder wil (partner visum) of ik ga het proberen op mijn beroep.. In ieder geval heb ik nog mijn Working Holiday Visum, dus kan ik na mijn studie heel makkelijk nog een jaar terug.

Welkom op het forum! Waar in Queensland willen jullie je vestigen? En waarom Australie?
Jullie ook fijne feestdagen gewenst!

Hoi Waar precies weten we nog niet, Omgeving Brisbane ivm mijn werk als muzikant/acteur waarschijnlijk meer werk in een grote stad.