Nederlands leren

Wimmel

Account Inactief (eigen verzoek)
G'day,

Mijn partner wil Nederlands leren, weet iemand goed curses materiaal? Heb een paar DVD's gekocht op ebay maar dat is zo verwarrend, zelf voor mij!

Cheers, Will.

Mijn vriend wil ook graag Nederlands leren en heeft vorig jaar 'Dutch for self-study' (Prisma) gekocht. Boek met oefeningen, woorden, grammatica uitleg etc. en een audio CD erbij. Op zich geen slechte methode denk ik, maar voor hem in ieder geval niet zo geschikt voor self study. We hebben er nog niet veel mee gedaan omdat we ook lang niet het hele jaar bij elkaar zijn. Maar hij heeft in ieder geval nog best wel hulp nodig bij het doorwerken van de hoofdstukken.

B. Anderson - Colloquial Dutch. Die gebruiken ze op het Institute for Modern Languages van UQ bij de cursus Dutch for beginners. Je kan het boek + cd's op Bookdepository.com kopen voor rond de $50. Ik heb het zelf (nog) niet gebruikt, maar heb het toevallig net gedownload voor de Kindle via Amazon en het ziet er voor zover ik het kan beoordelen na een eerste blik best goed uit.

Thanks voor jullie tips.

Zal eens kijken wat ik kan aanschaffen in het nieuwe jaar :) en of het gaat werken ;-)

Kinderboeken lezen? Sesamstraat kijken? Alleen nog maar Nederlands tegen hem/haar praten? Succes!

Back