Nederlands schap supermarkt

Sommige Woolies hebben een Nederlands schap. De Woolies in Beenleigh Marketplace heeft er een met bijvoorbeeld potjes Hak, gevulde koeken, beschuit, stroopwafels en hagelslag. Ik weet niet waar in Brisbane je precies zit, Beenleigh is wel een half uur ten zuiden van de stad zelf...
 
@Janneke61 ? Jij zit een in de buurt van Brissie, weet jij wat?
Nee. Meestal hebben de Woolies in de buurten waar veel Nederlanders wonen een schap met Nederlandse producten. In Holland park wonen volgens mij veel Nederlanders (hoe toepasselijk). Verder is er in Westend een Griekse winkel die Hollandse kaas verkoopt. Daar is als eens eerder over gepost op dit forum.
 
Heerlijk, heb een voorraadje hagelslag voor de kinders ingeslagen! en voor mijzelf...de Extra Puur versie mmm!
 
Waar ben je naar op zoek? Ik haal mijn kaas (Edam uit Zuid Afrika, je kunt niet alles hebben) bij Mega Continental in Duncan Street in West End, drop deze week bij de Aldi. Ik ken in Noord (Carseldine) een dude die Hollandsche Stroopwafels maakt. Als iemand Jenever gevonden heeft houd ik me aanbevolen.
 
Echte Hollandse stroopwafels? Daar ben ik naar op zoek! De stroopwafels van de Aldi zijn ook wel lekker, maar toch nog niet wat ik in Nederland gewend was.
 
Goed idee! Wanneer komen jullie op de koffie? Ik zie net op Facebook dat jenever te krijgen is bij de Dutch Club Richlands. Als jij voor stroopwafels zorgt, haal ik de jenever in huis :)
 
Last edited:
Bedankt voor deze informatie.
Ik ben sinds februari dit jaar in brisbane (redlands) en ben hier nog steeds.
Binnenkort maar even een bezoekje brengen. haha
 
Heerlijk, heb een voorraadje hagelslag voor de kinders ingeslagen! en voor mijzelf...de Extra Puur versie mmm!

Hebben ze de Extra Puur versie?!?! Als dat waar is, dan is mijn laatste blokkade om naar OZ te gaan zojuist gevallen :D (of eigenlijk zoek ik de intens Puur 60%, maar zal een gegeven paard niet in de bek kijken :up: )
 
Hebben ze de Extra Puur versie?!?! Als dat waar is, dan is mijn laatste blokkade om naar OZ te gaan zojuist gevallen :D (of eigenlijk zoek ik de intens Puur 60%, maar zal een gegeven paard niet in de bek kijken :up: )

Ja, ze hadden het bij de Aldi afgelopen week...wil je niet te blij maken, want het zit niet standaard in het assortiment! Ongeveer eens per jaar is er een Dutch Treats Week, en dan is er volop hagelslag te krijgen. Hier staan nu zes doosjes in de kast :)
 
edit bij ons in Waterloo hadden ze niet eens de hagelslag, dus het ligt er ook nog aan waar dat je woont/winkelt.
Ik had stiekem al vlokken gescoord online hihi ;)
 
Ik denk dat het een halfjaarlijks reddingsvlot met De Ruijter Intens Puur gaat worden :confused:

reddingsvlot300.jpg
 


OFX
Back
Top