Nederlandse baby box gevraagd

keesje

New Member
Hi all,

Ik ben zwanger van nummer 2 (22 weken) en deze keer toch maar op zoek naar een babybox. Bij de eerste ging het nog wel zonder, maar nu met nummer 2 denk ik dat het toch wel erg handig is om een Nederlandse babybox te hebben (geen playpen zoals ze hier verkopen).
Mocht iemand er eentje te koop hebben, dan hoor ik het graag. Ook als iemand vanuitNederland een container laat overkomen en nog ruimte over heeft om een box te vervoeren hoor ik het graag.

Groeten Wendy
 
Wij hebben er 2 jaar geleden (April 2009) 3 meegenomen in onze container.
Er moeten er dus nog wel een paar rondzwerven hier in WA.

Bart
 
Wij waren ook op zoek naar een nederlandse baby box. Ook wij hebben hem niet kunnen vinden maar...... We hebben een ledikant gekocht bij Ikea, matrasje erin, leuke deken, René heeft de bodem verhoogd en klaar!! Heel handig want Sam ligt nu nog in de wieg en al hij later iets groter is kan het ledikant zijn bedje worden want dan is hij toch te groot voor een box.

Ik hoop dat je ( en iedereen die op zoek is naar een box) hier iets aan hebt.
Groet
Sas
 
Ik zie dat je in Perth woont.
Wij hebben er 1 die mag LENEN.
Omdat ze hier zo zeldzaam zijn, doen we het niet weg.
Laat het even weten.
We wonen NOR.
 
Thx Wilco, Ik ga eerst proberen er zelf eentje te kopen. Mocht het niet lukken dan is die van jullie lenen heel fijn. Ik laat het je weten tzt.
 
Die gaat dus mee in de container naar Tassie... check!

Fokko wil ze daar gaan maken om te verkopen zegt hij net. Gat in de markt! :grin:
 
Familie S said:
Fokko wil ze daar gaan maken om te verkopen zegt hij net. Gat in de markt! :grin:[/size]
[/size]


Hoe gaat het met maken van de boxen, Fokko! Ik wil er namelijk graag eentje kopen bij je!
 
We stoppen met liefde 1 in de container, maar tja, dat moet het huis eerst wel verkocht.
Hij wil er ook nog wel 1 op maat maken. :up:
Als jullie nu voor de verkoop van het huis zorgen, zorgen wij voor de box. ^-^
 
We stoppen met liefde 1 in de container, maar tja, dat moet het huis eerst wel verkocht.
Hij wil er ook nog wel 1 op maat maken. :up:
Als jullie nu voor de verkoop van het huis zorgen, zorgen wij voor de box. ^-^

Stuur de gegevens van jullie huis maar in een pm, dan zal ik mijn best doen! Ik schakel de australische makelaar wel in; hier worden huizen over het algemeen redelijk snel verkocht.
Zeker in vergelijking met NL :up:


Anne Marije
 
De verkoop is letterlijk 0.
We hebben 1 kijker gehad en daar is het bij gebleven.
We willen nog een aantal dingen regelen hier in Nederland en dan tzt (eind dit jaar) ver onder de prijs gaan zitten denk ik.
Hypotheek technisch kan dat, al hadden we liever een flinke spaarpot meegenomen. :|
Jullie ook al het goeds voor 2012! :up:
 
Back
Top