Nederlandse club in Perth

Pete,wij hebben een heel programma in de maak voor 2012 met allerlei nieuwe activiteiten gericht op "jongeren". Zoals gebruikelijk kunnen Marieke en ik dat niet allemaal alleen doen. Daarom vraag ik me af, willen jij en Ellen een dansavond in Neerlandia organiseren? Wij hebben de geluidsapparatuur en de dansvloer! Het lijkt me leuk zo'n avond: het is weer eens iets anders en een dansavond is niet leeftijdsgebonden. Ik kijk uit naar je reactie.
Een groet
Lianna

Hoi Lianna,

Daar gaan we eens even over nadenken... Zullen we er de komende borrel (eind Oktober) eens verder over praten met jou / Marieke?

Gr.
P&E
 
Zal weer eens over mijn hart strijken en 28 oktober in de agenda zetten.... Kom ik eens kijken of de gehaakte kleedjes al van de tafels verdwenen zijn ;)
 
Uh, een avond voor jongeren organiseren zonder de oudjes erbij?
Dan ben je de enige dan als ik het zo lees.
 
Ik zal de 28e ook (met potlood :rolleyes: ) in de agenda zetten voor een biertje bij Neerlandia. Lijkt me leuk die plotselinge influx van "jongeren"
 
Pete, ik ben blij met je reactie. Ja joh, denken jullie er over na en kom met een idee en/of voorstel. Als 28 oktober net zo druk wordt als afgelopen vrijdag dan zullen we weinig gelegenheid hebben om daar met ons vieren, jullie, Marieke & ik, over te praten maar in dat geval maken we gewoon een afspraak voor een andere dag. Het begin is er en daar gaat het om.

Een groet
Lianna
Hoi Lianna,

Daar gaan we eens even over nadenken... Zullen we er de komende borrel (eind Oktober) eens verder over praten met jou / Marieke?

Gr.
P&E
 
Nou, voor mij is het nog wel een beetje veraf, maar eens in Perth wil ik best wel eens langskomen! Moet ik wat leverworst meebrengen?:wink:
 
wij zetten het ook in onze agenda,

Henk en Simone

misschien leuk om een kleine korte competitie die avond op te zetten, spel of zo waarbij je steeds tegen anderen speelt, leer je elkaar kennen, snel rouleren. >>

mmm... jong spel": knikkeren? Dan moet je bukken, kan ook niet iedereen boven de 70 :p
 
Pete, ik ben blij met je reactie. Ja joh, denken jullie er over na en kom met een idee en/of voorstel. Als 28 oktober net zo druk wordt als afgelopen vrijdag dan zullen we weinig gelegenheid hebben om daar met ons vieren, jullie, Marieke & ik, over te praten maar in dat geval maken we gewoon een afspraak voor een andere dag. Het begin is er en daar gaat het om.

Een groet
Lianna

Hi Lianna,

28 October is natuurlijk wel een Public Holiday (ivm CHOGM). Betekent dat dat de borrel mogelijk niet die dag is?? Ongetwijfeld zullen veel mensen het lange weekend gebruiken om een weekendje weg te zijn...
 
Ja Pete, daar zijn we ons van bewust maar continuiteit is erg belangrijk in dit geval. Wij adverteren dat we 11 maanden per jaar open zijn op de laatste vrijdag van de maand en dat willen we zo houden. We kunnen lang niet alle bezoekers bereiken dus als we geen EoM zouden houden, om welke reden dan ook, is er altijd een aantal mensen dat toch komt omdat men niet van de aflasting afwist. Dat werkt niet. Vandaar dat we open zijn met de wetenschap dat het een rustige avond kan worden. En, wellicht worden we allemaal verrast. Bedankt voor je suggestie.
Een groet
Lianna
 
Rotterdammers wees gewaarschuwd: De eerste foto op de site is er een van Amsterdam.... Best wel schrikken :)
 
Back
Top