nederlandse fiets in Perth

brittje24

New Member
Hallo allemaal,

Beetje ongewoon verzoekje....Volgend jaar ga ik met mijn australische vriend trouwen. Omdat we van de uitnodiging iets ozzie/dutchie willen maken hebben we een oerhollandse fiets nodig. Natuurlijk alleen om een dagje of paar uurtjes te lenen. We zijn in Perth van 1 tot 9 December dus het zou echt te gek zijn als iemand van jullie (die daar natuurlijk woont of iemand kent die daar woont) zijn/ haar stalen ros wil uitlenen. Uiteraard tegen vergoeding van een paar tins of VB or so

Alvast heel erg bedankt!!!!!

Groetjes,
Britt

Hoi, misschien is het een idee om even contact te zoeken via Neerlandia, een vereniging van Nederlanders in Perth. Iemand heeft vast een opoe fiets te leen. Succes, Fae

Ik heb mijn nieuwe Batavus sinds de emigratie nog niet uitgepakt, het is wel zo'n moderne met beweegbaar stuur. Dan moet ik ook het tijgetje toetertje van mijn dochter er nog afhalen.

Ik weet dat Frank100 een "oude" NL fiets heeft met die krul veren onder het zadel.
Probeer hem eens?

Hoi allemaal,

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties...daar kan ik zeker wat mee. Ik zal jullie van de week ff mailen enzo...op dit moment zit ik nml in het meest langzame internet cafe van heel honduras (duurt zo´n beetje 30 min om deze email te tikken en versturen...en dat is dan nog wat positief ingeschat  :|) Zodra ik in San Salvador zit neem ik even contact op! In ieder geval cheers voor jullie hulp, lijkt erop dat jullie de ozzie hulpvaardigheid al hebben overgenomen. Bovendien wist ik niets van deze website voordat ik dit berichtje plaatste...maakt de toekomstige emmigratie plannen wat makkelijker ("pff gelukkig er zijn een paar Hollanders in Perth" haha).

Groetjes,
Britt

Laatst wat ik gehoord heb (nb: dat is dus van horen zeggen) zouden er zo'n 45000 in Perth moeten zijn ...

45000 ???? Dat is wel heel erg veel.

Zie mijn draadje onder australie algemeen over dit getal.

Cheers,
Loek

[quote author=looseontheloop link=topic=9364.msg127214#msg127214 date=1224593918]
hoeveel?
en ik ben er nog niet één tegen gekomen.
[/quote]

Ze zijn er echt hoor... (het aantal is dan niet helemaal duidelijk, maar nogal wat :).

Back