Nederlandse of Belgische babybox gezocht - Melbourne

sofie

New Member
Ik ben dringend op zoek naar een babybox met verstelbare bodem, zoals iedereen die heeft in België of Nederland, maar die hier in Melbourne niet te vinden zijn.

Heeft iemand er eentje te koop? Dan verneem ik het graag!

Laten jullie me iets weten?


Sofie
 
Hoi Sofie
Dat probleem hadden wij oook toen Sam geboren was. Wij hebben toen een ledikant bij Ikea gekocht met spijlen en ziet er hetzelfde uit als een box. alleen is n box meestal 4-kant en een ledikant niet. maar dat vond ik niet zo'n groot probleem en werkt bijna precies hetzelfde en toen Sam niet meer in de wieg paste kon hij mooi het Ledikantje / de box in !!
 
ik had een enorme post geplaatst, maar een beetje te rap en dus helaas met het verkeerde antwoord... Kon mijn post niet verwijderen, enkel de tekst, vandaar de "WHOOPS" :D
 
Réné en Sas,

Bedankt voor de tip!

Ga toch nog eventjes afwachten om te zien of ik alsnog aan een babybox kan geraken. Indien niet, dan kan ik naar Ikea :)

@ernieman, spijtig dat het verkeerde antwoord was, Gwen is blijkbaar de enige die er op tijd bij was om die te lezen :)
N geheim berichtje... Lekker droog :p[/quote
 
@ernieman, spijtig dat het verkeerde antwoord was, Gwen is blijkbaar de enige die er op tijd bij was om die te lezen :)

Nee die post heb ik niet gelezen.. Alleen wat er nu nog staat. Lijkt niets, maar als je het markeert staat er 'woops'.
 
Dank je, mijn zoontje is al 4 maand!! Dus ben een klein beetje laat met het zoeken naar een babybox :)
 
Back
Top