Nederlandse snelheidsduivel haalt Australische nieuws

bono

XPdite Sponsor
Gelezen op news.com.au:

June 09, 2006 
POLICE confiscated the car and driver's licence of a Dutchman caught speeding who said he only wanted to dry his car after he had washed it.

The 27-year-old was stopped in Amsterdam driving at 108km/h - 50km/h over the speed limit, police said.


"Because he did not have his driver's licence with him, his clean car was confiscated until he produces it," a police spokeswoman said.


Het moet toch niet gekker worden.
 
ja de nl politie moet pas bekeuren bij 110 km/h hoor. das dan precies 70 kilometer per uur te snel. :-D :-D
 
[quote author=Henk J link=topic=4911.msg62302#msg62302 date=1149952978]
TUURLIJK JACK! IK GELOOF JE METEEN :-D[/quote]

Dat gebakje van mij gaat niet harder dan 70km/uur.

So , it wasn't  me

Jack :evil:
 
Berich klopt niet helemaal.....leeftijd was juist, snelheid niet :)

Onderstaand het juiste, van politie site regio Amstelland :



'Autodroger' gaat nat

8-06-2006. Een 27-jarige automobilist moest woensdagavond zijn rijbewijs inleveren toen hij op de IJdoornlaan geklokt werd op 180 km/u. De maximumsnelheid op die weg is 50 km/u. De man verklaarde dat hij zo snel reed omdat hij zijn pas gewassen auto droog wilde rijden. Omdat hij ook geen rijbewijs bij zich had, werd zijn glimmende wagen in beslag genomen.
 
EEEuuuhhh, ennnee was zijn auto droog ? ?
Zijn portemonnee in ieder geval wel  :-D

Jack :evil:
 
Tja, pas gewassen... Hele nieuwe was erop (teflon achtig of zo) dan heb je bijna geen weerstand meer...

Alle gekheid op een stokje.. Al had hij wel een rijbewijs bij zich gehad, dan nog direct auto in beslag en rijbewijs ook!
Perthpete
 
Zowel nu.nl als AD (bron ANP) melden snelheid van 108 km per uur. Nog steeds heel snel hoor op deze weg, maar 180 lijkt me inderdaad niet realistisch op een binnenweg  :-o

Hgr, Jeanine

---------------
Snelheidsduivel wilde auto laten drogen

AMSTERDAM - De politie van Amsterdam heeft gisteravond een 27-jarige snelheidsduivel aangehouden, die wel een heel opmerkelijk excuus had voor het overschrijden van de maximumsnelheid. De man verklaarde dat hij net zijn auto gewassen had, en hem probeerde te drogen door zo hard mogelijk te rijden.

Agenten stelden met een laser vast dat de man met een snelheid van 108 kilometer per uur over de weg racete.

De verklaring van de wegpiraat maakte geen indruk op de agenten, en hij moest zijn rijbewijs dan ook onmiddellijk inleveren.

Toen bleek dat hij dat niet eens bij zich had, hield de politie toezicht op de schone bolide totdat hij zijn document bij het politiebureau had ingeleverd.

De man moet zich binnenkort verantwoorden voor zijn rijgedrag.
mcu (anp, nu.nl

----------------------

Snelheidsduivel wil auto ’drogen’

AMSTERDAM (ANP) - De politie heeft woensdagavond op de IJdoornlaan in Amsterdam-Noord ...

een 27-jarige snelheidsduivel aangehouden die met een wel heel opmerkelijke smoes op de proppen kwam. De automobilist kwam aanscheuren met een snelheid die de maximaal toegestane snelheid van 50 kilometer per uur ruimschoots overtrof.
Agenten stelden met een laser vast dat de man met een snelheid van 108 kilometer per uur over de weg racete. Toen de dienders de automobilist naar de kant wisten te dirigeren, verklaarde hij dat hij zijn auto net had gewassen en hem probeerde te drogen door zo hard mogelijk te rijden.

De smoes maakte geen indruk en de man moest zijn rijbewijs inleveren. Omdat hij het papiertje ook niet bij zich had, hield de politie toezicht op de schone bolide totdat hij zijn document bij het politiebureau had ingeleverd. De wegpiraat moet zichbinnenkort verantwoorden voor zijn ’droogrijgedrag’.(ANP)
 
http://www.politie-amsterdam-amstelland.nl/frameset/nieuwspagina.cfm#6539

180 is erg hard maar het staat er echt.... elders staat inderdaad 108, ik weet het ook niet.
 
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroemmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, hoor, makkelijk 180! :lol:

Marc
 
hahahah, 180Km/h ?????? uhhhhhh
tja ik was het ook niet, mijn bolide haalt dat niet eens....:p

al was het 108Km/h dan nog lol
 
Back
Top