Nederlandse speelgroep in Adelaide

Pebbles

Member
Ik ben benieuwd of er onder de nederlanders met jonge gezinnen in Adelaide belangstelling is voor een nederlandstalige playgroup? Niks formeels maar het lijkt me leuk om op die manier in contact te komen met andere nederlandse ouders en voor de kids om samen te spelen en de nederlandse taal te onderhouden. Misschien is het mogelijk om bij de dutchclub samen te komen of ergens wat centraler in een park. Heb je interesse stuur me dan even een berichtje.

Groetjes
Margot
 
Hallo

Wij komen 5 februari aan in Adelaide. Mijn man zal gaan werken, maar ik blijf nog een paar jaar thuis. Onze kinderen zijn dan bijna 2 en bijna 5. Ik zou ook graag een playgroup bezoeken. Zeker met de jongste die nog niet naar school mag, maar dat wel graag zou willen! Ze speelt graag met ander kinderen en is heel actief!
Is er al een playgroup in of rond Adelaide of iemand die graag naar een playgroup zou gaan? Hoeft eigenlijk niet per se Nederlands te zijn, als we ons maar amuseren!
 
is het Dutch Kids Network iets voor jullie? Eén keer in de maand spreken we af in een speeltuin.
Buiten dat, er zit een leuke speeltuin in Port Noarlunga, bij de Onkaparinga, en daar zitten in het weekend altijd kinderen dus dan hoef je niet iets af te spreken... ;)

edit: ja er zijn nog veel meer leuke speeltuinen, maar aangezien het om Seaford e.o. gaat, is Noarlunga volgens mij de dichtsbijzijnde
 
Bedankt voor de tip! Lijkt me zeker iets.
Ik zou het ook wel leuk vinden als er zo een playgroup door de week zou plaatsvinden. Maar als ik dan gewoon naar een speeltuin ga, zal ik ook wel leuke mensen tegenkomen die daar regelmatig zijn met hun kids. Misschien dan eens door de week in Noarlunga kijken gaan.
 
Hoi allemaal!
Allereerst hoop ik dat jullie allemaal een fijne kerst hebben (gehad)!
Ik ben benieuwd of er moeders met jonge kinderen zijn in het noord-oosten van Adelaide die zin hebben om af en toe samen te komen voor een play group, of die gewoon zin hebben om een keer koffie samen te drinken.
Ik ben trouwens 32. Samen met mijn vriend en ons zoontje (wordt eind maart 2 jaar) woon ik sinds 3 weken in Athelstone. De eerste twee maanden sinds onze aankomst in Adelaide, hebben we in Hallett Cove doorgebracht. We vonden het daar heel mooi en we hadden super fijne buren. Er is daar trouwens ook een super leuke play group ;-) Helaas vonden we het te duur om daar te wonen, dus vandaar dat we zijn verhuisd. Op dit moment ben ik druk bezig met mijn werkregistratie, maar er blijft genoeg tijd over om leuke dingen te doen :)
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes,
Anne
 
Back
Top