Nederlandse tv online

Hallo allemaal,

hier even een link naar een site waarop je het een en ander aan Nederlandse tv programma's kunt vinden die op Nederland 1, 2 of 3 zijn uitgezonden. Voor degenen die het toch wel even leuk vinden om nog wat van de 'oude' programma's te kunnen kijken, die je in Nederland misschien keek... Maar ook nieuwe programma's die nu op tv zijn zoals: Boer zoekt vrouw, echt een aanrader!

http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist

groetjes Anne Marie
 
Boer zoekt vrouw een aanrader????

Euhmm......laat maar...... ik moet er van  :cry: :cry: :cry: :cry:
 
tja das jouw mening... Ieder z'n eigen smaak...
Ik vind het in ieder geval leuk dat ik wat Nederlandse tv hier kan kijken, zo af en toe...
 
Boer zoekt vrouw? is dat een soort van dating programma??? Er is hier (Australia) een programma "Desperately seeking Sheila" over (voornamelijk) outback boeren die geen partner kunnen vinden.

Groetjes
Syl
 
aha.....hahaha...nou dan heb ik aan de Aussie versie meer dan genoeg  :-D kon dat al niet uitzitten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Nederlandse TV absoluut niet mis. Er is hier once in a blue moon wel eens een Nederlandse film of serie (SBS, niet te vergelijken met de Europese SBS overigens) en dat vind ik (soms) wel leuk. But that's it...

Groetjes
Syl
(die een Nederlands boek op zijn tijd nog wel lekker vind)
 
Ik moet zeggen dat ik de Australische tv hartstikke leuk vind om naar te kijken. Ik mis als ik in OZ ben de Nederlandse tv absoluut niet. Toch is het leuk om bepaalde NL-uitzendingen via internet te kunnen kijken en de link die Anne Marie gaf is erg handig!
 
Ik kijk zelf ook regelmatig op uitzending gemist.nl
Heb de site ook doorgegeven aan mijn vader in Oz. Soms kan het leuk zijn een keer journaal of Nova te kijken, weet je weer een beetje wat er in Nederland speelt...
 
Het is echt wel leuk om af en toe Nederlandse tv te kijken als je hier een tijdje zit. Zelf heb ik Wie is de Mol gevolgd (ze waren in Australie).

Een andere leuke link met allemaal korte Nederlandse films is:

www.cinema.nl
 
Back
Top