Nederlandse winkel in Berwick

ilse5

Member
Hoi,

We zagen vandaag dat er in Berwick een Nederlands winkeltje zit. Ze verkopen drop, pepernoten, kroketten en fricandellen, theedoeken, enz. Het heet "a touch of Dutch" en het adres is Shop 4 Village Arcade, 46-50 High Street, Berwick.

Groetjes,

Ilse
 
Ik ben daar toevallig gister geweest. Ontzettend leuk! Allemaal leuke hippe NL dingetjes! Ik was het NL winkeltje uit Acacia Ridge in QLD gewend. Dat is stoffig en een produkten zijn over datum. Maar goed, voor de Hollandse produkten natuurlijk prima. Maar dat winkeltje is echt ontzettend leuk. Heb leuke placemats gekocht en ze hebben heel veel handdoeken en theedoeken enz. Een kilo pepernoten en nog veeeeel meer! :smile:
 
ik wist al een tijdje dat die winkel bestond, maar ik woon 50km de andere kant op.
Maar sinds kort ben ik vertegenwoordiger , en ik was in de buurt, dus ik ben er meteen even op bezoek geweest..

en ernaast ligt er ook een cafe, kun je kroketten en frikandellen eten..
Heb ik uiteraard ook gedaan. :cool:
 
Weet iemand of deze winkel nog steeds bestaat? Heb gegoogled maar kan zo 1,2,3 niets vinden?
 
Weet iemand of deze winkel nog steeds bestaat? Heb gegoogled maar kan zo 1,2,3 niets vinden?

Als het goed is, JA !.

Er is een hele goed facebook pagina vorr Nl'ers in melbourne.
Is altijd veel info te vinden,
http://www.facebook.com/#!/groups/29437732464/

Zo ben ik erachter gekomen dat het winkeltje ook op facebook zit ;
http://www.facebook.com/?ref=tn_tinyman#!/atouchofDutchCafe
Adres staat op facebook.

Groetjes Johan
 
Bedankt voor je reaktie! :up: Ik zal het winkeltje binnenkort eens bezoeken.

Facebook, vergeet ik wel eens voor dit soort zaken te gebruiken.

Groetjes Chantal
 
wij zijn er al een paar keer geweest voor de drop en de frikandellen, a touch of dutch heerlijk restaurantje en winkeltje

groetjes
Yvonne
 
Het winkeltje a touch of dutch in Berwick heeft veel te bieden en is zeker de moeite waard als je op zoek bent naar Nederlandse souveniers, maar los daar van zijn ze veel te duur! Ja ik ben en blijf een hollander:)

In Currum Downs heb je een Nederlands verzorgings tehuis Dutch Care. Daar is ook een Nederlandse winkel die iedere dag is geopend van 10:00 tot 12:00. Tis geen grote winkel maar hun assortiment in eten en snoep is heel groot.Een doos kroketten(30 stuks) $19.90, een doos frikandellen(40 stuks) $29,90 en een kilo munten drop $6.50 enz,enz Zeker de moeite waard om een keer een kijkje te nemen:up:
 
Wij zijn gister naar het winkeltje in Berwick geweest en hebben gelunched in de shop ernaast. Maar dat viel wel tegen eerlijk gezegd. Patatjes niet gaar, kroketjes koud. En voor een broodje kroket vragen ze $3 voor alleen het bolletje. Het zal niet Hollands zijn als we niets te zeuren hebben:p Dus daar zullen we niet zo gauw terug komen voor een lunch denk ik. Het winkeltje heeft zoveel leuke hebbedingetjes! De theedoeken zijn ook super. Maar voor mijn NLse boodschapjes ga ik toch naar Dutchcare, dat scheelt echt enorm. Niet om Berwick af te vallen hoor, zij hebben pandhuur, personeel enz. DutchCare draait op vrijwilligers en heeft geen kosten voor de locatie. En daar plukken de klanten dan weer de vruchten van. En nee, ik krijg geen korting omdat ik bij DutchCare werk;)
 
ja Lin ik heb 1 jaar traineeship cert III gedaan in NWS heb alle modules afgemaakt net voor onze verhuizing 2 mnd geleden zit nu te wachten op het certifcaat en weet niet precies of ik nu wel of niet het 2e jaar traineeship moet doen. Zit er achteraan maar ze zijn niet erg snel met antwoord geven.
 


OFX
Back
Top